Veronica

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Veronica Johnsson - 8 april 2013 20:53

Nu har jag duschat och luktar citron om hela kroppen, fick ett kit från Body shop av Denise L som  luktar citron, det luktar skit gott!! 


Säger godnatt med dagens låt, Born to get older med Ulrik Munther. Så bra! 

Av Veronica Johnsson - 8 april 2013 19:29

Hej! Jag håller på att återställa en Iphone som jag har lånat av min kusin Andreas tills jag kan köpa en ny i maj. Så nu kommer jag äntligen ha en telefon igen! Det känns konstigt när man ska någonstans och inte den är med. Helt sjukt men jag har ju klarat mig iallafall. 


Trött som f*n är jag idag också, jag kom hem vid 3 från ett studiebesök hos ett logistik företag i Flemingsberg, då åt jag bara mellan mål sedan gick jag och la mig i min säng och sov tills 7 tiden typ. Så trött! Men jag har tyå haft tandvärk idag (wihoo) så det är väl därför, måste ring tandläkaren nu också, varför slarvar jag alltid med tanborstingen när jag vet att det slutar såhär??!!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards