Veronica

Alla inlägg under april 2013

Av Veronica Johnsson - 2 april 2013 18:51

     

Topp från H&M, jeans från Gina tricot, halsband från Ur&penn!


Sorry för dåliga outfit bilder, men hinner inte ta bättre! nu måste jag äta och sedan måsta jag dra!



Av Veronica Johnsson - 2 april 2013 18:17

       

Kia rensade i sin garderob i helgen och då fick jag de här 2 jackorna. Så snygga, en jeans jacka och en militär jacka, precis vad jag har velat införskaffa hur länge som helst! Jeans jackan är liiite för liten så kan typ inte knäppa den men annars sitter den as bra. Dessa blir perfekt till våren/sommaren!



Av Veronica Johnsson - 2 april 2013 11:42

Sitter ute och njuter av vår solen! Det är så jäkla skönt när man känner värmen från solen efter en lång vinter.

Idag blir det bara chill här hemma men ikväll så är det dags att göra debut på krogen! Jag ska möta upp både Denise L och Denise V vid 8. Dessutom så ska min brorsa (joakim) kom in efter jobbet. Är så taggad! Jag hoppas att det kommer bli en grym kväll!

Av Veronica Johnsson - 1 april 2013 19:41

Han är med i The host och i red riding Hood bland annat, så snygg! Haha ^^

Av Veronica Johnsson - 1 april 2013 16:27

             

Jag fick ett jätte fint halsband av mina ksuiner från Rönninge igår! Tycker att det var en häftig färg på det, det gillar jag starkt!



Av Veronica Johnsson - 1 april 2013 13:42

Hejsan! Nu har jag varit hos min naprapat och knäckt lite rygg och nacke. Skönt! Var rikigt stel i nacken.

Jag hade ju tänkt åka till stadsbiblioteket och låna en bok till svenskan men sedan kom jag på att det är annandag påsk, alltså typ inget är öppet. Då det får bli en annan dag! Det är riktigt bra väder så ut och njut nu!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards