Veronica

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Veronica Johnsson - 11 april 2012 13:31

Hej På er! Jag sitter i lunch rummet och har precis tryckt i mig lite matlåda, inre själva lådan då men innehållet. Hihihehehoho nu var jag mycket kulig! ^^ jag har lunch i en halvtimme till sedan är det dags att jobba igen, ska fortsätta stå i kassan till 18. Det går rätt bra med kassan, det flyter på me och mer liksom vilket är skönt! I början stressade jag upp mig onödigt mycket som vanligt, fattar inte varför jag alltid stressar upp mig över saker som man absolut inte behöver göra det på, jag är en övertänkte helt enkelt, vilket övas jobbigt! Men sedan insåg jag ju att jag inte behövde stressa överhuvud taget, vara jag gör rätt så blir det bra liksom! Sluta tänk Veronica! Så nu har jag sagt åt mig själv lite, men jag jobbar somsagt til 18 idag så jag skriver igen när jag kommit hem! Ha en bra dag! :-)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards