Veronica

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Veronica Johnsson - 14 april 2012 20:56

Tack Linnéa, Alexandra och Emily för att ni alltid finns där! Ni är världens bästa kompisar!!   

Av Veronica Johnsson - 14 april 2012 20:43

Hej! Vilket jäkla väder det har varit idag, fy! Nu vill jag verkligen ha sommar igen! Tur att det sprack upp lite på eftermiddagen iallafall!


Igår hade vi tjejkväll med tacos, massor av prat, vi pratade i flera timmar och avslutade kvällen med en film. Det var alltså jag, Alexandra, Emily och Linnéa som var där och det var skit mysigt att bara sitta och umgås liksom. Det var ett tag sedan vi gjorde det allihop. Men vi gick och la oss vid 12 tiden. Vaknade idag vid typ 9-10 och fick scones till frukost av Alex föräldrar. Det var super gott! Efter frukosten så packade jag ihop min väska och fick låna lite regnkläder sedan gav jag mig ut i snörusket hemåt. Väl hemma så tog jag bort löshåret, eller Kia gjorde det. Jag trivdes inte med det, det kändes inte jag helt enkelt. Så kan det vara! Men sedan åkte jag till mamma och hjälpte till att städa innan alla gäster kom, vi skulle fira att jag fyllde 17 förut. Lite efter haha, men så är det när det är svårt att matcha varandar ibland! Jag fick en massa pengar, är super rik nu! ^^ och presentkort, dessutom fick jag tre blommor, haha standard. Mormor sa nyss också att hon hade lovat mig andra delen av boken "Cirkeln" som jag läste förut i födelsedagspresent, men det hade inte kommit ut än så ska få den när den gör det! Fett awesome mormor!  

När alla började åka hemåt så åkte jag med min morbror m.fl till huddinge och väl hemma så tränade jag. Jack var här när jag kom också så har busat lite med honom, det är alltid lika skönt att få leka av sig lite! Haha!


Nu hade jag tänkt att kolla på serien Alcatraz som går på tv. Ni får ha de så bra!


 

Har lite bild brist så lägger upp en bild på Steven Mcqueen fårn Vampire Diaries. Han är såå snygg!^^ Ögongodis!!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards