Veronica

Alla inlägg under april 2012

Av Veronica Johnsson - 9 april 2012 13:34

Hej!


Har precis tryckt i mig lite lunch, medans vi åt lunch så frågade även pappa och Kia om vi ville resa någonstans, jag, Joakim, Kia och pappa och vart. Självklart sa vi ja och efter en stunds grubblande kom vi fram till Dubai! Så nu ska Kia och pappa kolla på resor dit! Fett niiiice!!!!    Fast det blir typ inte förrens till hösten eftersom att det är super varmt där nu, men det gör inget! Fett niiiiceeeee!! Är så sjukt taggad! Nu hinner jag spara en massa iafl!  


Nä, nu ska jag väl gå ut och gå, senare kankse jag drar till Alex också!


Längtar redan! ^^     

-

Av Veronica Johnsson - 8 april 2012 21:22

   

Av Veronica Johnsson - 8 april 2012 20:29

Den här låten tycker jag är så otroligt fin! Jag älskar texten och får seriöst rysningar av den! 

Av Veronica Johnsson - 8 april 2012 20:12

Godkväll på er! 


Har ni haft en bra dag? Min dag har varit rätt lugn, jag vaknade runt 10 och åt frukost medans jag tittade på "Trassel" som gick på tv:n. Det måste seriöst vara en av de bästa barnfilmerna! Den är så otroligt bra! Men sedan drog jag mig mot fruängen och jobbade lite, åkte sedan hem och slängde mig i soffan och tittade på "Avatar" medans pappa tog ner den gamla byrån och ställde den nya på plats, det var fett bra! Känner mig lite lat dock, jaja. Måste btw att "Avatar" är en av de få filmer som verkligen ger ett stort intryck hos mig. Jag tycker att den är skit häftig, James Cameron har byggt upp en helt fanatasi värld som inte blir alltför overklig, han gör den pålitlig liksom, och den största delen i filmen så är det riktigt bar teknik måste jag säga! Beundransvärt!   


Dagen har i stortsett alltså bestått av chill, jag vet inte hur morgondagen ser ut, om jag ska jobba eller så. Men det får vi se! Nu ska jag nog gå på bandet eller ute och sedan kolla på någon film, igen! ^^ Juste, måste komma ihåg att jag måste skaffa den senaste Twilight filmen, de Harry Potter filmer jag inte har och "Avatar". Det är filmer som är värda att ha hemma!  


Ha det bra!

 

-

Av Veronica Johnsson - 7 april 2012 21:27

 

Av Veronica Johnsson - 7 april 2012 21:09

Har precis tittat klart på senaste avsnittet av Vampire diaries, så jäkla spännande! :P


Vi kom väl hem för typ en timme sedan från Adelsö. Idag var det en as skön dag och jag började dagen med en promenad sedan så kom Tilda och Anna, min ena kusins sambo och barn. Tilda och jag fick pynta den gamla jugranen med påskfjädrar, den avrt riktigt fin! ^^ Vi grillade korv till lunch och när A.I.K - SAIK matchen började kom Timmie, Tomas och deras kompis också. Matchen gick ju åt helvete, det var ju bara pinsamt att titta de sista minuterna... Btw så har jag blivit jätte insatt i det här med hockey och fotboll nu, de kanske blir så när man växer upp i en sådan familj, haha! Men sedan åt vi lite påsk middag, godis och glass. Vilket satt väldigt fint! Nu är jag övermätt och belåten och ska väl sätta på någon film eller något!


Men hoppas att i har haft en trvlig påskafton! Det har jag haft!


Vår fina påskgran! ^^   

Av Veronica Johnsson - 7 april 2012 08:28

Godmorgon! Ligger i sängen och försöker att inte flytta telefonen då kommer nätet att försvinna, flyttade mobilen en millimeter förut, nätet försvann... Haha, stört, man är så bortskämd med att alltid ha det så nu blir man as irriterad på att man inte har någon täckning x) Igår åt vi jätte god middag och efterrätt och sedan satt vi och tittade på lets Danne, tyckte att Camilla l och Anton var bäst! :-) Idag kommer vi att stanna till efter hockeyn, AIK-saik. Men ha det gött! Nu ska jag käka frulle!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards