Veronica

Alla inlägg under april 2012

Av Veronica Johnsson - 1 april 2012 19:38

Jag tycker att den här låten, från"The hunger games" soundtrack, är så jäkla bra! Jag får verkligen rysningar av den och jag bara tänker på filmen. Nu när jag tänker på det också så gav filmen och boken mig ett stort intryck, eller vad man nu säger. Jag känner mig berörd utav den, men jag vet inte på vilket sätt, det går inte att förklara. Men ni som inte har hört låten, lyssna här:

Ha det bra! :-)

Av Veronica Johnsson - 1 april 2012 19:09

Hej! Denna dag har varit otroligt seg, jag vaknade vi 11 och när jag gick ut till köket säger pappa: Så här sent har du aldrig vaknat förut!

Haha,d et är typ true! Jag brukar aldrig sova längre än till typ 10 på helger oavsett när jag lägger mig typ. Antar att jag vart lite slut efter gårdagen plus några veckor av jobb, skola, prov, stress osv. 

 Men idag har jag jobbat, städat på firman alltså och sedan har jag städat lite i mitt rum också. Jag ska ställa mig på bandet en stund också sedan ska jag duscha och sova! Imorgon är det ju skola igen, men det är bara en vecka kvar sedan är det påsklov! Hur skönt? Dessutom går jag bra tills på torsdag och på fredag ska jag ut till Adelsö och fira lite påsk med min pappa, Kia, faster osv. Det kansdke inte är så super kul, men har inget annat för mig. Dessutom är det mysigt på Adelsö, längtar tills i sommaren då några i släkten brukar åka ut dit samtidigt och bada, chilla och umgås. Det är så jäkla skönt! 


Jag tänkte lägga upp några bilder från igår, men jag kom på att jag inte tog så många och dessutom så vart det dålig bildkvalité. Men här är några:


Gårdagens klädsel:

 

Jag och fina Alexandra! <3


Denna var den enda bilden som inte vart helt muppad:  

 

Jag, Fredrik, Linnéa F, David och Sebastian. 


Tack allihopa för en as bra kväll! Fick en underbar födelsedag tack vare er! Kramar till er allihopa!!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards