Veronica

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Veronica Johnsson - 9 oktober 2013 12:09

Hej! Jag har varit sjuk, de senaste dagarna, är fortfarande hemma och är förkyld och därför har jag inte bloggat något. Har bara fokuserat på att bli frisk. 


Men helgen var bra iallafall, hjälpte ju min brorsa Timmie och Emma att flytta, så nu bor de typ 200 meter ifrån mig. Vi började vid 10 och var klara med allt lyftande osv vid 7 tiden. Jag stannade kvar och åt middag hos dem, det var jätte trevligt. 


I söndags mötte jag upp Alexandra i stan, så gick vi ock tittade i lite butiker. Jag hittade några toppar,ska lägga upp bilder på dem sedan. Efter ett tag åkte vi från stan hem till Alexandra istället och bara tog det lugnt. Det var ett tag sedan vi träffades, så jag hade saknat henne massor, så det var kul! 


Det var min helg det, nu ska jag göra lite skolarbete som jag missat de senaste dagarna. Ha det bra! 


Lite bilder ifrån i lördags:

     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards