Veronica

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 18:16

Jag har nog nämnt att jag vill plugga utomlands när jag går ut gymnasiet någon gång här i bloggen. Jag läste just ett blogg inlägg i http://www.utlandsstudiebloggen.se/och nu vart jag ännu mer sugen! Det låter så jäkla kul! Hon som skrev inlägget, studerade i New York och det lät så himla gött!! Gaaahh, kan inte gymnasiet ta slut nu? Jag vill plugga utomlands NU!!!   Dessutom vart jag jätte sugen på att åka till New York igen! 






 Broadway! :DD


Empirestatebuilding  

Frukost i Centralpark! <3


Ta mig tillbaka dit NUNUNU!! :DD 


  

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 17:33

Jag har precis börjat lyssna på Biebers nya album, så nu är det upp till bevis. Är det så bra som han påstår? Haha, nemen jag har ju tyckt om han senaste singlar, så lets see (eller lets hear) om han lever upp till förväntningarna?

Här kan du själv lyssna om du vill  : Justin Bieber – Believe


Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 17:02

Sånna här shorts är så sjukt snygga!! Måste se till att skaffa ett par! Underbart till en vit/svart topp och converse!

Tumblr_m5nxr9pgqd1rxcl29o1_500_large

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 16:57

Jag tyckte att den här låten passade som dagens låt! ^^

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 16:47

Hejsan! Kul att jag har åkt på värsta halsflussen eller något... Eller jag vet inte om det är halsfluss men jag har skit ont i halsen och det känn svullet liksom. As irriterande, vill ju må bra nu när det är sommar!! Aja..


Har inte gjort ett piss idag, nördat The Sims 3 och läst andra delen i hunger games typ. Men det är lite skönt också, dessutom har pappa förbjudit mig att jobba och att träna så att jag blir frisk. Så jag får inte träna på minst en vecka nu, och det är väl bra för jag tror jag vart sjukare när jag tränade sist :/


Gud vad tråkig bloggen är när jag bara skriver att jag är sjuk, men kan inte komma på något bättre.. hmm. Imorgon ska mina faster Eva iallafall ha sin 50 års fest ute i rumsätra där hon bor, egentligen fyller hon är på vintern men hon sköt upp det till nu istället. Hoppas att jag mår bättre då iallafall! 


Känner mig lite såhär just nu, hahah! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards