Veronica

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 6 juni 2012 19:12

 

Min storebror Joaikm tog studenten i fredag, nu har jag äntligen orkat ladda över bilder till datorn. Pga, det dåliga vädret så vart det inte så mång bilder, men vi hade trevligt iallafall! Grattis!!    

Av Veronica Johnsson - 6 juni 2012 16:40

Hejsan! Idag är det ju faktiskt Sverige national dag! Jag brukar aldrig fira det på något speciellt vis. Jag vet faktiskt inte ens varför vi har nationaldag den här dagen när jag tänker efter. Jaja, grattis eller något! ^^


Idag är ju alla lediga så därför har jag tagit denna dag till vara och vilat ännu mer, den här dagen kom rätt lägligt om man säger så! Jag ahr egentligen bara hängt framför datorn idag, försökt få lite krafter igen. Men jag gick ut på en liten promenad förut, inte alls lång, typ en kvart. Men det var under den promenaden jag insåg hur mycket sådant här tar på krafterna, jag var helt skakig och var yr i huvudet, min balans var inte på topp heller. Jag var lite orolig över att jag skulle svimma igen nästan, men som tur var gjorde jag inte det. Jag har ju aldrig varit med om något liknande så det här är helt nytt, jag har aldrig känt mig så tömd på krafter liksom... Det känns weird. haha jaja. I morgon blir det skola igen iallafall, weeehooo!! Men nu är det ju snart sommar lov så det lär bli lätt chill!  


Ha det bra!

   

Bild tagen av Alexandra!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards