Veronica

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 11 juni 2012 19:19

Är det någon artist jag alltid tyckt om så är det Chris Brown, jag tycker att nästan  all musik han gör är bra, särskilt hans senaste låt "Don't Wake Me Up". Jag tycker om den eftersom att den har ett skönt beat som är ungerfär densamma i hela låten men i refrängen så blir det lite mer bas, lite kraftigare.  Jag älskar sånna låtar, som man får värsta kicken utav liksom! :P


Av Veronica Johnsson - 11 juni 2012 18:57

Hello sunshines!! Hoppas att ni har haft en bra dag idag! Själv har jag haft en helt ok dag. Vi började 10 idag i skolan med lite allmän info osv. Fick reda på att min mattelärare ska sluta. I samma stund som han sa det så tänkte jag "jag är körd". Han är den enda läraren som fått mig att fatta matte på en någorlunda bra sätt, lärt mig att se logiken i det. Medans alla andra har sagt att såhär är det men de förklarar inte varför liksom. Han säger att jag har utvecklats mycket det här året i matte och det är ju inte enbart tackvare mig själv. Han liksom visade att han trodde på mig och därför trodde jag också på mig själv. Så ja det suger, men jag ha tvingat e att välja en riktigt jäkla bra matte lärare nu, annars bir jag fan sur! Ska jag läsa matte 2 och 3 med en matte lärare som kanske kan matte bra, men inte kan lära ut det så lär jag ju få ganska duktigt mycket problem... Men jag får hoppas på det bästa!


Vi åkte iallafall till gärdet med 2:orna och åt lunch samt spelade fotboll och brännboll. Jag spelade bara brännboll, vårat lag var sämst, det var typ jag och 2 till som faktiskt sprang  mot bollen när den flög emot mig resten stod stilla om de inte landade rakt framför en haha, orkante. Men det var kul iallafall och när vi körde 2:orna mot 1:orna så slog de oss men de var typ hur många som helst, jämfört med oss iafl. När vi ahde spelat klart så åkte vi hem. När jag kom hem så chillade jag en stund och sedan tränade jag lite försiktigt bara. Gick en varv runt älvsjö spåret, PW det vart typ 1,2 mil, mkt mer än jag trodde... och sedan tränade jag lite styrka i mage och rygg. Det var en bra uppstart av träningen känner jag, jag vill inte träna för hårt på en gång igen när jag vart sjuk, har pollen allergi och svimmade för en vecka sedan liksom. Då kanske man ska ta det lite lugnt dessutom sprang jagsom fan på brännbollen så jag tror att jag har fått nog med träning för idag iafl! ;) Men det känns bra!


Har precis ätit middag nu och snart ska jag ta en dusch, imorgon är det ju skolavslutning så då ska man väll vara lite fräsch! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards