Veronica

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 21 juni 2012 15:08

Om 20 minuter så går ska jag hoppa på bussen och åka till Alexandra. Sover där och imorgon åker vi ut till Rumsö och firar midsommar med Alexandras och Emmys familj. Det ska bli super kul! 


Jag har duschat, fixat håret och packat det sista nu, så nu är jag klar. Annars har jag läst ut "Fatta Eld", andra boken av hunger games triologin. Den är super bra, och man DÖR när man läser sista meningen!! Gaaah!!                  Så kände jag mig ungefär! ^^


Nämen, jag köpte ju tredje delen igår, men jag vågar inte börja läsa, jag vill inte veta! x)


Ojoj, nu är det dags att dra! 

Vet inte hur det blir med bloggandet, men ni lär märka! ;)

 

Ha en bra midsommar!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards