Veronica

Alla inlägg under juni 2012

Av Veronica Johnsson - 18 juni 2012 19:30

 

Av Veronica Johnsson - 18 juni 2012 19:27



 När jag var i stan idag hos naprapaten, så kunde jag inte motstå att gå in på Gina Tricot och detta fick jag med mig ut därifrån!

 

Älskar shortsen!!    

...

Av Veronica Johnsson - 18 juni 2012 19:13

Hejsan! Jag har varit lite tjurig de senaste dagarna, eftersom att jag är sjuk, och just därför har jag inte velat blogga. Vill inte sprida dålig stämning här! ^^


Festen i lördags hos min faster var trevlig och jag hade jätte kul med alla små kusiner osv. God mat osv, en trevlig kväll helt enkelt. Vi kom hem senare på kvällen. Igår mådde jag sämre igen och låg i sängen nästan hela dagen, orkade verkligen inte göra något annat. dessutom så har jag tränings förbud för pappa, så kan ändå inte träna. Jag börjar dock bli lite nojjig över det. Jag har verkligen tråkigt och då vill jag ju ut och träna eller något men nej. Åhnej nu kommer det dålig stämning här iallafall! Haha, fail! 


Idag har jag iallafall varit hos naprapaten och fått massage och knäckt lite rygg. Jag har ju haft något knas med nacken sedan jag svimmade, elelr det var typ därför jag svimmade, eller jag vet egentligen inte. hahah. Men i lördags så började jag känna i ena skulderbladet också och igår hade jag jätte ont där, men sedan försvann det under natten, men istället så hög det till vid revbenen och jag har nästan hela tiden ont i huvudet och jag tror att alla dessa grejjer hänger ihop, så nu hoppas jag att det ska släppa snart nu när hon har vart där och rätat till lite. Haha vilket problem barn jag är egentligen x) 


Jag hoppas att ni har haft en bättre start på sommarlovet än vad jag har haft! 

Lördagens outfit! Linne från bik bok och Jeans från Gina Tricot  

Av Veronica Johnsson - 16 juni 2012 11:19

Godmorgon/Goddag! Jag har precis fixat mig lite smått och snart så ska vi åka iväg till min faster Eva och fira henne! Hon bor i Rumsätra, så det tar ett tag att åka dit men jag har ju spotify, så det lär gå utmärkt! :P


Vi kommer hem senare ikväll men jag vet inte riktigt när, så jag får se om jag bloggar något mer idag! 


En kass bild på dagens outfit! Linne från Bikbok, Jeans från Gina tricot och bandaeu från Gina Tricot!


Ha en bra lördag!  

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 18:16

Jag har nog nämnt att jag vill plugga utomlands när jag går ut gymnasiet någon gång här i bloggen. Jag läste just ett blogg inlägg i http://www.utlandsstudiebloggen.se/och nu vart jag ännu mer sugen! Det låter så jäkla kul! Hon som skrev inlägget, studerade i New York och det lät så himla gött!! Gaaahh, kan inte gymnasiet ta slut nu? Jag vill plugga utomlands NU!!!   Dessutom vart jag jätte sugen på att åka till New York igen! 






 Broadway! :DD


Empirestatebuilding  

Frukost i Centralpark! <3


Ta mig tillbaka dit NUNUNU!! :DD 


  

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 17:33

Jag har precis börjat lyssna på Biebers nya album, så nu är det upp till bevis. Är det så bra som han påstår? Haha, nemen jag har ju tyckt om han senaste singlar, så lets see (eller lets hear) om han lever upp till förväntningarna?

Här kan du själv lyssna om du vill  : Justin Bieber – Believe


Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 17:02

Sånna här shorts är så sjukt snygga!! Måste se till att skaffa ett par! Underbart till en vit/svart topp och converse!

Tumblr_m5nxr9pgqd1rxcl29o1_500_large

Av Veronica Johnsson - 15 juni 2012 16:57

Jag tyckte att den här låten passade som dagens låt! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards