Veronica

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 21 oktober 2011 22:02

Hallå hallå! Har ni en bra fredags kväll? Själv sitter jag och halv sover lite i soffan samtidigt som jag surfar runt lite på min pappas nya dator (internet anslutningen på min bärbara är knas) och titatr på film.


Idag slutade jag tidigare, typ halv 11. Filip fick också sluta då så vi gick  vi till det stället där han vill praoa och frågade om prao plats sen gick vi och åt lunch (tidigt, jag vet men hade grejjer o göra senare). Sen så skulle jag på möte på Jensen. Det gick bra och kommer nog att börja redan nästa vecka, så på måndag blire att skriva ut sig från NTI och sen åka till Jensen och ha min första lektion där... :/ Har typ ångets över detta. Vill ju gå med Linnéa, Filip och Fredrik och är jätte ledsen att behöva lämna deras klass men that's life i guess... men jag fattar inte varför det inte för engångsskull bara kan ordna sig i mitt liv. När någonting är bra är det andra dåligt osv...Menmen, nu ska vi inte vara negativa, måste se saker från den ljusa sidan...

Men när jag hade vart på Jensen så fick jag vänta i stan ett tag då jag skulle till nån läkare vid 3 och var klar på Jensen vid 12.30 Så åkte till sergel och gick av där och kollade i lite butiker, skulle inte ha gjort det haha! Skulle ni tro mig om jag sa att jag inte köpte något? Det skulle inte jag haha, visar senare... Kom på nu att jag btw köpte ny halsduk och nya vantar förra fredagen.

Men sen åkte jag till humle gården där det typ ligger och gick runt i parken en stund tills det att klockan blev 3. Var väl klar hos läkaren vid 4 och då åkte jag hem.

När jag hade varit hemma en stund så ringde pappa (tror nästan att han kan läsa mina tankar) och sa att han skulle köpa med sig mat från Donken! ^^


Nu ska jag proppa i mig c-vitamin då jag börjar bli förkyld och kommer väl snart att däcka i sängen!

  Utfyllnadsbild!


Ha en bra fredagskväll!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards