Veronica

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 24 oktober 2011 19:53

Var nyss inne på SJ:s hemsida och bokade tåg biljetter ner till Växjö för att hälsa på Linnéa K på höst lovet! Hon kommer att komma hit på lördag men åker hem på torsdag och då åker jag också ner dit! Har lägntat efter att få åka ner och få se hur hon har det så det blir najs! Hittade en rätt billig resa för en gångsskull! ^^

 


Nu ska jag gå å duscha!

Av Veronica Johnsson - 24 oktober 2011 16:45

Nu har jag fixat en ny header, inte så speciell men jag orkade inte göra en bättre...Haha vad lat jag e! ^^


Men just nus sitter jag och installerar massa program osv på min laptop som jag tog bort igår då jag trodde att jag inte skulle ha kvar den nu, (-.- Skit irriterande men skitsamma! ^^) Samtidigt som jag lyssnar på musik och pluggar inför service kunskap provet på onsdag. Det är fett många sidor man måste läsa, men det är bara att börja annars blir man aldrig klar! ;)


Ska gå o fråga när det blir middag, jag är skit hungrig!   


Vår servicebok, den är rätt intressant faktiskt, det står en massa bra tios i den!  


Hare bra!

  

Av Veronica Johnsson - 24 oktober 2011 15:28

Jag vet att det ser lite knas ut just nu med min bloggdesign, men de har ändrat bloggbredden så måste gör om hela designen typ -.- Den kommer någon.


Men den här dagen har varit lite knas. orkante förklara men det slutade med att jag ska gå kvar på NTI gymnasiet. Vet inte varför men det kändes inte bra att byta... Så får bita ihop nu!


Mår lite bättre idag men hoppas på att jag mår mycket bättre imorgon!


Aja, sk fixa bloggen nu! :)

 

Utfyllnads bild tagen i våras i Tullinge! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards