Veronica

Alla inlägg under oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 19 oktober 2011 17:38

  Källa: Finskt ordspråk

Av Veronica Johnsson - 19 oktober 2011 16:18

Hejhej!! Sorry för det tråkiga inlägget igår, vet inte vad som hände, brukar inte skriva sånna saker på nätet. Men jaja...


Idag mår jag iallafall bättre än igår och jag har varit piggare idag, så det är ju bra. Jensen mejlade mig nyss och sa att jag skulle ringa dem imorgon så ska ringa dem vid lunch, hoppas att de har en plats! 


Men nu väntar jag på Camilla, vi ska gå er till Stuvsta och köpa mat, ska göra Kyckling med curry sås och ris! fett gott! 

Sen så ska jag öva lita på presentation jag har imorgon på landet, kommer bli nervöst men jag SKA fixa det!

   Utfyllnads bild!


Men har bra! 

...

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2011 17:30

Tack för att du stärker mig med din musik!

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2011 17:21

orkante blogga just... får se när jag bloggar igen. fml....

Av Veronica Johnsson - 17 oktober 2011 18:35

 

Who says
Who says you’re not start potential
Who says you’re not presidential
Who says you can’t be in movies
Listen to me, listen to me
Who says you don’t pass the test
Who says you can’t be the best
Who said, who said
Won’t you tell me who said that
Yeah, oh

Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful


Av Veronica Johnsson - 17 oktober 2011 18:17

Sitter och smälter maten framför tv:n nu. Pappa ska göra lite grejer sedan ska vi åka och övnings köra! :D Det är lite mörkt men får försöka ändå!


Skolan idag var väl bra osv. Inte så mycket mer att säga. Pratade med min mentor om lite tråkiga saker efter skolan osv. 


 

Har inte så mycket mer att säga, men hare bra!

Av Veronica Johnsson - 17 oktober 2011 10:10

Jag vet, har inte bloggat på länge osv.. Men jag har seriöst inte haft någon lust.Har kännt mig helt ut pumpad hela helgen. Just nu ligger jag också hemma i sängen för när jag var på t-centralen så blev jag skit yr och mådde piss så åkte hem och la mig. Typ efter en timme mådde jag hur bra som helst igen. Skit konstigt... men jag ska åka in till skolan igen efter lunch. 


I helgen så var jag ju hos Diddi men var som sagt inte så pigg under helgen så åkte hem redan vid 8... På söndagen så gick jag på teater med kusinerna osv, Den var skit kul, hette "Två herrars betjänt" en av huvudrollerna spelades av Morgan Alling och han var skit rolig! Hahah! De som inte ha sett på teater borde verkligen göra det! Det är mycket roligare än det verkar! ;)


Har btw ringt till Jensen idag och frågat om reserv plats och det tog mina uppgifter så de ska typ ringa eller mejla tillbaka om en plats så fort som möjligt. Hoppas det finns en plats!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 15 oktober 2011 14:37

Hello! 

Jag vaknade vid 10 idag men låg och spelade the sims efter frukosten, vid elva tills strax efter ett då jag åt lunch och nu ligger jag och degar i sängen igen. Haha, snacka om seg!


Men ikväll ska jag dra till Diddi och fira Denise med några så det blir najs. Vi ska typ ha ett Twilight maraton.  


Ja, det är det som händer idag och imorgon ska jag på teater med min mormor, kusinerna och brorsan. Det ska bli kul! 


   Utfyllnads bild på Saade och Danny!


Ni får ha en bra lördag!



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards