Veronica

Alla inlägg under oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 28 oktober 2011 13:46

Heeeeeej!! Sitter här och är skit nöjd över att det är höstlov! Det är så JÄ*LA  skönt!! Seriöst, ett lov har nog aldrig suttit så bra som det gör nu! 


Men om ett tag ska jag dra och möta upp Alexandra, sedan följer jag med henne hem, ska nog bara softa idag, som typ varje fredag.   


Igår så hade jag Spirit på ridningen, inte så jätte kul och det gick inte så jätte bra heller,men jaja alla gånger kan inte gå bra!


Ni får ha en bra fredag! ^^


Såhär ser jag ut idag!   

Av Veronica Johnsson - 26 oktober 2011 19:08

Sitter i vanlig ordning och tittar på tv framför soffan med laptopen i knät och kollar på "fyra stjärnors middag". Funtar på att gå ut o gå ett tag men det är så jävla mörkt bara! Skit läskigt :S 


Men lagade ju maten idag, köttbullar med gräddsås och potatis mos. Det vart hel ok, gräddsåsen fick en lite konstig smak men annars var det helt ok! ^^ 


Jag sitter dessutom med Alexandra, förut Linnéa och chattar på fb, vi har bestämt att vi ska ha en liten halloween middag på måndag. Vi kanske ska klä ut oss, men vad ska man vara då? Pallar liksom inte köpa något... Får väl fundera lite... Ni kan ju komma med förslag också! :P


Nej nu ska jag fan ut o gå! Får gå på upplysta gator helt enkelt! 


Hare bra!

 

Av Veronica Johnsson - 26 oktober 2011 16:24

Har fixat en lite snyggare header nu som jag gjorde idag.


Var i skolan idag och det gick bra, dagen gick rätt fort osv. Vi hade inget prov idag utan det var tydligen imorgon... Men det är ju bara bra!

Nu äre bara 2 skoldagar kvar sen är det höst lov! Det ska bli så jäkla skönt! Ska sova så mycket jag kan!  


Imorgon är det ridning och jag väljer andra sist, men det är nästan bara bra då slipper man välja xP


Ska nog börja laga mat om ca en halvtimme!

Utfyllnads bild!  


Nämen, hare bra!^^ 

Av Veronica Johnsson - 25 oktober 2011 20:51

Your Boy Side (räkna ut hur många kryss på respektive kill-och tjejdel)


[x] du älskar tröjor med luva
[x] du älskar jeans
[x] hundar är bättre än katter
[x] det är kul när någon gör sig illa
[] du hatar shopping
[/] sorgliga filmer suger
[x] du har x-box, wii eller liknande spel
[x] du lekte med leksaksbilar som liten
[x] någon gång har du velat bli en brandman
[] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[ x] du kollar på sport på TV 
[x] våldsamma filmer är bra
[ x] du pratar med din pappa för råd
[] du har massor av kepsar 
[x ] du gillar att kolla på fotbolls matcher 
[ x] du tycker det är coolt med baggy byxor
[ ] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[x] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker 
[ ] sport är kul
[x] pratar med mat i munnen 
[ ] använder boxers


Total= 15


Your Girl Side

[ ] du använder läppstift
[ ] du älskar att shoppa
[x] du använder eyeliner/kajal 
[x] du bär färgen rosa
[ ] du går till din mamma för råd
[ ] du hatar att bära färgen svart
[ ] du gillar att hänga utanför gallerian
[] du älskar att få manikyr och pedikyr
[x ] du gillar att bära smycken
[ ] kjolar är en stor del av din garderob
[ x] shopping är en av dina favoritsaker
[x ] du gillar inte filmerna star wars
[ ] du har gått i dans eller gymnastik
[ ] det tar dig ca en timma att göra dig iordning 
[ ] du har fler än 10 par skor
[x] du bryr dig om hur du ser ut
[ ] du gillar att ha klänning när du kan
[x] du gillar att ha parfym
[x] du använder tjej underkläder
[x] du lekte med dockor som barn
[ ] du gillar att sminka andra för nöjes skull


Total= 9




Jag kanske är lite manlig trots allt! :P

Av Veronica Johnsson - 25 oktober 2011 18:59

Jag hade helt glömt bort bloggen idag, har väl lite för mycket på hjärnan just nu. 


Men jag kom precis hem från en uppfriskande promenad från Stuvsta där jag har köpt mat till imorgon eftersom att det är min "matdag" då. Ska göraKöttbullar med Gräddsås och Potatismos! Mums!


Annars har vi haft resursdag i skolan vilket var rätt soft, det kom en kille som föreläste om studieteknik till skolan. Det var rätt intressant! Slutade vid 2 och då åkte jag och lämnade nån lapp till min prao plats, sen åkte jag hem och pluggade till Service provet som är imorrn. 


Utfyllnadsbild på den bästa!     


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 24 oktober 2011 19:53

Var nyss inne på SJ:s hemsida och bokade tåg biljetter ner till Växjö för att hälsa på Linnéa K på höst lovet! Hon kommer att komma hit på lördag men åker hem på torsdag och då åker jag också ner dit! Har lägntat efter att få åka ner och få se hur hon har det så det blir najs! Hittade en rätt billig resa för en gångsskull! ^^

 


Nu ska jag gå å duscha!

Av Veronica Johnsson - 24 oktober 2011 16:45

Nu har jag fixat en ny header, inte så speciell men jag orkade inte göra en bättre...Haha vad lat jag e! ^^


Men just nus sitter jag och installerar massa program osv på min laptop som jag tog bort igår då jag trodde att jag inte skulle ha kvar den nu, (-.- Skit irriterande men skitsamma! ^^) Samtidigt som jag lyssnar på musik och pluggar inför service kunskap provet på onsdag. Det är fett många sidor man måste läsa, men det är bara att börja annars blir man aldrig klar! ;)


Ska gå o fråga när det blir middag, jag är skit hungrig!   


Vår servicebok, den är rätt intressant faktiskt, det står en massa bra tios i den!  


Hare bra!

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards