Veronica

Alla inlägg under oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 1 oktober 2011 14:40

Tjenare!

Vi kom precis hem från Huddinge C där vi köpte lite godis och nya hörlurar, de var skit bra! Så jäkla bra ljud!  


Men tidigare var jag med timmie, hans kompis Z och Jack till stan istället för skärholmen och där frågade jag om min ifåne och då sa han att de måste nog in på verstaden och att pappa måste vara med och lämna in den så på måndag efter mitt utvecklingssamtal så ska vi till nån tre butik och lämna in den. Hoppas jag får nån telefon som jag får ha sålänge! Men nu gåller jag och fixar med min ipod som jag ska ha medans ifånen är på verkstaden!

   Dessa hörlurar rekommenderar jag verkligen! De kostade ca 400:- men de är värda sitt pris! De heter NOCS och vi köpte de på Teknik Magasinet!


ha en fortsatt lördag! 

Av Veronica Johnsson - 1 oktober 2011 09:21

Godmorgon!

Jag bloggade inte igår heller, elelr jag skulle ha bloggat men precis då kommer Camilla och vill att vi ska spela lite spel så då gjorde vi det och vi höll på tills vi gick till statoil och köpte godis för att kolla på film sen. 


Men innan dess så var jag ju i skolan och efter skolan gick jag med Diddi och denise till Dagobert för att äta sen åkte jag hemmåt och vid 3 åkte jag med timmie och jake för att spela badminton. Det gick så jäkla dåligt igår!! Pappa bara lekte med mig för att han visste att jag hade en dålig dag och jag typ dampade sönder varje gång jag missade as lätta bollar! Fattar inte vad som hände!!!??? JAja, alla gånger kan ju inte går bra...


Men sen åkte vi hem och Jack var här och han ska vara här till på söndag så nu har jag lekt lite med honom osv.. 

Senare idag tänkte jag åka till skärholmen för att gå till tre butiken eftersom att min telefon är helt knas. Det kommer upp "missat samtal från..." men jag har hållit i telefonen hela tiden och jag har inte ens känt en vibration från telefonen. Och när jag får sms så låter inte telefonen utan när jag går in i den och kollar på sms ikonen så står det helt plötsligt att jag har fått sms... skit konstigt! Sen håller den på och hakar upp sig hela tiden så jag börjar få lite små damp på den!


  Min dampiga ifåne


Men vi hörs senare! Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards