Veronica

Alla inlägg under oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 5 oktober 2011 17:06

Sitter just nu och slöar framför tv:n men jag ska snart börja laga mat som jag alltid gör på onsdagar. Det blir bara köttbullar och makaroner, orkante laga något annat.


Idag så var vi på en mässa i älvsjö med skolan, mässan heter "egetföretag". Vi delades in i grupper i skolan och sen skulle vi åka till mässan och titta på ett serminarie. Vi han tvärr inte till våran så vi kom in på en annan som handlade om bokföring, jag är seg så jag fattade typ ingenting men jaja....


Imorgon är det ridning som gäller efter skolan, vill nog ha Lussan, Grynet, Arabella eller symfonie. Väljer först så någon av dem borde jag få.. jag kommer nog dess värre får beslutsångest om jag får välja på alla ^^.


Fina Symfonie!


Hörs senare!

Av Veronica Johnsson - 4 oktober 2011 19:50

Hejsan! Sitter här och har rå ont i magen och tittar på en film "Sweet home alabama" skit bra film!

Jag var precis till nån thai resturang och åt med pappa, han orkade inte laga mat.. sedan gick vi och handlade... fast jag fick ju as ont i magen så gick och satte mig i bilen. 


Bloggade aldrig igår eftersom att jag var i stallet med alexandra, det kommer några bilder som jag tog med hennes kamera nångång i helgen. 


Nu orkar jag inte skriva mer så hare bra! :)

Av Veronica Johnsson - 2 oktober 2011 22:14


Jag vet att jag är lite seg, men jag såg nyss klart på kval finalen av IDOL. Fyfan vad glad man blir för deras skull när de ropar upp deras namn! Jag satt och stor smilade här som en liten nörd för mig själv, hahah! Alla är skit bra men mina favoriter är nog Amanda P, Emil och Robin!   


Haha, jag blir typ lycklig för att dem blir lyckliga!   Så här känner jag mig typ! 


Nu ska jag gå och sova med ett smile på läpparna!

Av Veronica Johnsson - 2 oktober 2011 19:28

 Citatet: Lord Byron

På bilden: Selena Gomez                  













Av Veronica Johnsson - 2 oktober 2011 19:08

Har fått bilder ifrån torsdagens ridlektion av Alexandra!


       

Tack Alex som var så schyst och fotade! Och appropå det så ska jag följa med henne till stalelt och foota hennes lektion imorgon! 

Annars så har jag ingen skola imorgon förutom ett utvecklingsssamtal vid 13.30 efter det ska vi lämna in min  telefon. Jag ska få låna en HTC under tiden ifånen är på lagning! 


Men vi hörs!  

Av Veronica Johnsson - 2 oktober 2011 13:49

 

Har suttit och nördat The Sims hela morgonen men nu tänkte jag gå ut och gå med min underbara hörlurar! 


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 1 oktober 2011 20:24

  På bilden: Taylor Lautner

Av Veronica Johnsson - 1 oktober 2011 15:10

Hade tänkt börja köra veckans låt!:


Den här veckans låt blir:

Maroon 5 – Moves Like Jagger - Studio Recording From The Voice Performance


Så himla bra låt!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards