Veronica

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Veronica Johnsson - 21 april 2011 21:07

Haha, det var ju ridning idag, hade Nova och vi red ut på en uteritt istället för att rida i ridhuset. Vi trodde att hästarna skulle vara ganska pigga och så, men det gick bra galoppen och så, de var pigga men de gjorde ingenting liksom. Så kommer vi till dressyr banan på vallen, och bettan säger att vi ska käna lite på galoppen på banan för då är hästarna inte lika springiga, efter typ 30 sekunder på fyrkantspåret så får Portos något spratt och börjar springa iväg och skrämmer ut Bönan så att han gör något så att ryttaren föll av, är inte det lite fantastiskt med hästar att de gör saker, bockar och håller på, när man inte tror att de kommer göra det. De var hur lugna som helst i skogen, där de ju brukar bli pigga, sen direkt på fyrkantsspåret DÅ får de spratt liksom. Det är lite kul! 

Men det gick bra med Nova, hon var duktig, kanske inte den roligaste att rida ut på men inte den tråkigaste heller!


Nu orkar jag inte blogga mer, jag är AS trött!

Vi hörs!


Novis!  


(Bild tagen förra sommaren.)  


 


Av Veronica Johnsson - 21 april 2011 14:13

Har inte bloggar så mycket varken idag eller igår, men Alexandra och Linnea har varit hos mig igår, åt middag och sova över hos mig, det var jätte kul! Nu sitter vi och solar ute på Alexandras altan, det är typ 21 grader, as nice! :-) Ska rida sen ikväll, vi har dressyr och jag vill nog ha Saga, har inte ridit henne på länge. Ha en nice dag så hörs vi senare!// Veronica P.s bloggar från opusen, så det blir lite konstigt med inlägget då d.s

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards