Veronica

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Veronica Johnsson - 15 april 2011 21:17

Har nyss dealat med Camilla att hon ska hjälpa mig med att leta balklänning om jag följer med henne när hon lämnar sitt CV i olika butiker på stan . Det ska bli skönt att få hjälp, jag vet liksom inte vart jag ska leta eller vad som funkar och blabla.. men nu får jag hjälp, de e najs!


Men nu ska jag tittade på VP och sedan får vi se!


Hörs imorgon, kommer nog inte blogga någe mer idag!


   

Av Veronica Johnsson - 15 april 2011 18:04

 

 

Hade jeans på mig i skolan, men det vart för varmt när jag kom hem så drog på mig shorsten!


T-shirt - H&M

Linne - Gina Tricot 

Shorts - H&M


Här kommer även sakerna jag köpte idag:

H&MH&M

Kappahl

 

   

Av Veronica Johnsson - 15 april 2011 15:03

Håller på att städa rummet just nu, kom hem från Huddinge C för ca en timme sedan, köpte 3 par trö'jor. Men tog en paus från städningen  nu så att jag kan blogga lite! Haha! Skulle hänga upp en filt på räcket på altanen, men råkade slänga lite för långt plus att det blåste till lite JUST då, så den åker ner bakom altanen, men jag, mäster fiskaren, fiskde upp den med en kratta!   Har ni märkt att det är VÄRSTA sommar dagen idag, jag får as mycket sommar känslor av vädret, sååå härligt! Sitte just nu i shorts (mina nya som jag köpte förra fredagen )  vilket är jätte skönt! 


Nej, nu ska jag städa klart sedan ska jag njuta av det underbara vädret!


Ni får lite bilder senare!


   Bild tagen förra sommaren!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards