Veronica

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Veronica Johnsson - 12 april 2011 18:49

Kom nyss ut från duschen, fräschade upp mig lite efter ett träningspass + gympa + dans idag. Ja, vi hade dans idag i skolan för att förbereda oss inför balen, det var någon instruktör där som visade oss danserna fokstrott(?), bugg och vals. Vi var både 9 röd och 9 blå. Det var mycket roligare än vad jag hade tänkt mig, vill nästan följa med på danskvällen på torsdag eftersom att det var så kul, men jag vill heller inte missa ridningen, så det är lite svårt att bestämma sig! Men det roligaste var att dansa bugg, det är mer fart i det liksom . Det svåraste var nog valsen, eller stegen var inte så svåra, det svåra var att hitta takten med den man dansade, och jag är alltid så jäkla stressad så jag kan inte dansa sega danser, jag dansar för fort xD 

Men resten av dagen har varit hyffsat bra, jag har varit lite trött idag så det har varit lite segt men helt ok annars!


Vet att jag är super dålig på att lägga ut dagens outfit, men från och med imorgon ska jag FÖRSÖKA att bli bättre på det, ska även li bättre på att ta lite bilder!



Här kommer lite bilder som jag har fotat med min Iphone:

   Cleo <3 Fibi <3 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards