Veronica

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Veronica Johnsson - 24 april 2011 20:51

Nu e jag hemma från Adelsö! Har haft en as skön dag på Adelsö idag, har bara solat och chillat, var även ute och gick lite grann! Så skönt att bara softa ibland!


Imorgon blire däremot inte soft, måste gå upp vid 7 för att jag ska följa med Kia till salongen och då ska hon klippa mig, ska faktiskt klippa ny frisyr  . Det kanske inte blir så mycket skillnad, men lite blire nog! Efter att jag har varit och klipp mig så ska jag möta upp Linnéa och Alexandra, så ska vi fika i kungsan i det här sköna vädret som vi har just nu!  


Juste höll på att ta livet av mig med en MER, Zak som körde bilen gasade lte hackigt medans jag drack och då fick jag as mycket MER i både munnen och näsan, och jag skrattade så mycket att jag inte kunde svälja det och så skulel jag dra ner rutan, men jag råkade dra upp den istället (haha) så jag råkade spotta ut det rakt på sättet och på hela mig typ, så satt jag där och hostade och kämpade för livet (typ) medans Zak bara satt o skratta, AS taskigt!


¨

Orkante leta upp en annan bild!


   


  

Av Veronica Johnsson - 24 april 2011 09:19

Sitter i bilen påväg till adelsö, de håller på att tanka bilarna nu. Vet inte om jag kommer ha tid eller ork att blogga idag, men vi Får se om jag slänger in något i kväll eller under dagen, om inte det så hörs vi imorgon! Ha en bra dag!// Veronica

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards