Veronica

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Veronica Johnsson - 11 april 2011 19:51

Hejsan!


Har ni haft en nice dag idag?


Själv så har kag haft en seeg dag, den har gått fort men ändå inte... Men efter skolan hängde jag med Linnéa och Stefan ett tag, vi drog runt lite utomhus idetta underbara väder!  Sen så gick vi tillbaka till skolan, skulle på utvecklingssamtal, det gick bra! Har det lite jobbigt just nu, vilket jag tror att alla 9:or har just nu, men jag fortsätter att kämpa på! 

Har nyss varit ute och gått, det var as skönt nu när det är så jäkla skönt väder!


Nej nu ska jag läsa lite granna!


BTW... Har ni någon såndär artist som ni alltid lyssnar på när ni har det jobbigt och är ni lyssnar på den artistens/ bandets låtar så blir ni typ glada igen, jag har två sånna och det är:


Eric Saade

 

Och


Danny



Jag kan alltid lyssna på deras låtar och när jag är ledsen eller något är svårt så får deras låtar mig på bra humör igen. Jag vet inte varför jag blir så glad av att lyssna på dem, är det kanske deras musik stil, röst? Jag vet faktiskt inte, men av någon anledning så tröttnar jag aldrig på att lyssna på någon utav de här killarna. Det betyder inte att jag är värsta stalkern och är helt besatt, men när sätter jag på någon av deras låtar så blir jag genast taggad igen! Det är kul att ha sådana artister, som gör låtar som man mår bra av! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men ni kanske förstår? 


Har DU någon sådan artist eller något annat, kanske en film/ bok vad som helst som gör just dig glad?


 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards