Veronica

Alla inlägg under april 2011

Av Veronica Johnsson - 20 april 2011 13:10

Har nyss gjort glass, och nu står den i frysen och stelnar till. Försöker få tag i Linnéa för att höra när hon kommer hit. Det är as nice väder idag, igen! Detär as skönt att bara gå runt i shorts!


Nej, men ska väl göra lite spanska innan Linnéa kommer! 

 

 

Av Veronica Johnsson - 19 april 2011 21:30

Haha, såg att någon hade lagt ut den här musik videon på facebook, jag älskar ju redan Bruno Mars och det här får mig att älska honom ännu mer, så jäkla skön!!


Av Veronica Johnsson - 19 april 2011 21:02

Har glömt bort bloggen helt och hållet idag, har inte gjort så jätte mycket, men glömde bort den helt enkelt. 

Men jag har typ tränat lite idag, efter det så tog jag ett långt bad, det var as skönt att bara chilla lite. Har även gjort lite matte idag också, lite sådär halv kul...


Jag och Camilla blev nyss klara med att ha rensat hennes garderob, jag har fått en massa snyggt av henne . Hon har verkligen sjukt mycket kläder, hon hällde ut allt på golvet och det blev värsta berget typ, haha! Hon slängde typ två svarta sopp säckar, jag som tyckte att jag rensade mycket när jag tog  bort en pappreskasse och två ica kassar, liite skillnad!


Imorgon kommer Linnéa och Alexandra hit, de blir nice! Aja vi hörs!


 

Har inga bilder från idag så det får bli denna!


 

Av Veronica Johnsson - 18 april 2011 20:12

  Topp - Kappahl

Linne - Gina Tricot

Strumpbyxor - H&M


 

Av Veronica Johnsson - 18 april 2011 19:53

Har precis skickat iväg ett mejl med mitt CV till ett hunddagis och mejlat Team Sportia igen angående sommarjobb, så nu e det bara å vänta! 


Som ni kanske redan vet så var jag i stan idag med Camilla, vi leta bal klänning och letade jobb. Hittade en AS söt klänning inne på ZARA, en vit tubtopps klänning, så den ska nu bli min bal klänning( Lägger inte ut någon bild på bloggen, det blir roligare om inte alla vet vad jag man ska ha på sig, tycker jag..). Är as nöjd, testade den med det jag skulle ha till och det blev as bra!! Är helt nöjd med klänningen!


Förutom att leta klänning och jaga jobb så mötte vi upp Emelie och hennes kompisar på ett café och satt där och fikade lite i solen, jätte mysigt! Vid 4-5 åkte jag hem och tränade lite grann. 


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart ta o fixa min ytterst fula naglar!


Har ni haft en bra start på erat lov? 



P.S Dagens Style By Veronica kommer snart!




Av Veronica Johnsson - 17 april 2011 20:36

Har inte bloggat något idag, men jag har haft fullt upp hela dagen, imorse så planterade jag blommor o hjälpte Kia med att rensa vattenfallet från typ allt möjligt, hittade typ miljoner sniglar! Skulle försöka rädda en snigel så jag slängde den i vattnet i vatten fallet, efter ett tag flyger en tanke upp i mitt huvud, sniglar kanske inte kan vara i vattnet, så tog jag upp snigeln igen, och han var typ halft död, lyckat räddnings uppdrag! 

Men vid 12 så stack jag, jake och Zak o jobbade (städning på pappas firma), jag fich tvätta plaststolarna på altanen, och fyfan vad kul det är att spruta men en högtrycksspruta. Jag stod först ganska nära stolarna så de flög åt h*lvete! Haha, as kul! Så kul e min humor...   Men jobbade i 2 timmar sen åkte vi hem å då hade Timmie och Jack kommit, så då var det full rulle med dem och så vidare... Men nu har dem dragit och först nu har jag tid att blogga. Har gått runt i shorts hela dagen eftersom att det är ett så jäkla härligt väder! Jag blir så otroligt pigg när solen är framme!


"You said WHAT!?" Haha, Jack gör så jäkla sköna miner!!  


Ace Venturas tvilling!


     

Av Veronica Johnsson - 16 april 2011 20:14

Sitter och äter pigelin, så gott! Nyss åt vi grillad Oxfilé med pommesfrites, jag döör så gott det var! Jack och Timme var också här, haha Jack är så jäkla söt när han dansar, haha! 


I frågan om teatern, Romeo och Julia så var den jätte bra, liiite långa monologer ibland, men annars var den jätte bra, den var roligare än vad jag trodde att den skulle vara.   


Romeo...


... och Julia.


       

Av Veronica Johnsson - 16 april 2011 10:29

  Ursäkta bild kvaliten, men min kamera f*ckar up så fort det blir dåligt ljus!


Topp - H&M

Linne - H&M

Jeans - JC 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards