Veronica

Alla inlägg under april 2011

Av Veronica Johnsson - 10 april 2011 20:44

Hello!

Nu är jag tillbaka från bloggpausen! Det har varit skönt, men nu saknar jag bloggandet lite 


Camilla har precis kommit hem efter 3 månader i Australien, kul att se henne igen! 

Annars har hag varit hos kiropraktorn idag och nu ska jag inte dit igen förns i Juni, ryggen har blivit mycket bättre vilket är as skönt!


Men nu måste jag hoppa in i duschen!


Ciao!



   

Av Veronica Johnsson - 8 april 2011 22:46

Angående bloggpausen så tänkte jag bara säga att jag ska komma igång med bloggandet igen på söndag. Det har varit skönt att inte tänka på bloggen med alla prov och sådant. Men nu ska jag köra på bättre en någonsin (eller inte...).


Vi hörs och störs på söndag!


^^

   

Av Veronica Johnsson - 5 april 2011 20:36

Jag tänkte ta en liten paus från bloggen, könner att det är så mycket nu så jag varken har tid eller orkar blogga. Jag tar paus i bara några dagar tills nästa onsdag tror jag, då har jag chillat utan bloggen i 1 vecka. Kanske börjar blogga tidigare. Ett annat skäl är också att jag har tröttnat för tillfället, vet att blogg lusten kommer tillbaka snart men just nu hat jag lite idé torka och inläggen blir typ värde lösa. Så ska rensa skallen lite så kommer jag tillbaka fräscharen en någonsin, haha! Nej men... Hare gött!


Hör som nån vecka!

 


 

Av Veronica Johnsson - 4 april 2011 18:22

Har nyss fått en klipp tid av Kia, så ska klippa mig på Onsdag. Det behövs kan jag säga! Ska då slinga och klippa det. Nice!


Sitter och pluggar SO har ju prov imorgon, var hos Alexandra innan jag kom hem, vi flummade loss lite... Haha! Annars har dagen gått riktigt snabbt, skönt! Är forfarande jätte trött efter bilfärden igår, men det är väl bara att chilla lite!


Nu ska jag fortsätta plugga!


Bilder från Hassela kommer senare!


Saade Får stå för utfyllnads bilden eftersom att han är han!  


     

Av Veronica Johnsson - 3 april 2011 16:24

Eller det var ett tag sedan jag kom hem, men har inte orkat blogga förns nu.

Jaghar så jäkla ont i röven efetr bil resan, den var inte skön, har nog aldrig varit så glad över att komma hem, haha! 


Men jag har väl inte så mycket att säga. 

Bilder kommer nog imorgon, är så sjukt trött, får bli en ordentligare inlägg imorgon istället!


Hörs senare!


 

 

Av Veronica Johnsson - 1 april 2011 18:25

Hejsan!


Min brorsa Timmie hade med sig en dator så jag fick låna den. 


Men sitter uppe på vårt lilla rum i vår stuga och skriver lite, som ni kanske märker. Jag åker inte skidor så idag har jag bara varit i stugan och pluggat till proven jag skulle ha haft. Men jag och Jake gick och badade för ett tag sedan. Imorgon så ska jag följa med till skidbacken och vara fotograf ett tag, hoppas att det inte är lika dimmigt imorgon som det är idag... Jag har lite ångest för det är en MASSA snö här uppe, haha!


Juste igår så så fyllde jag ju 16, och då fick jag en klänning och en..... IPHONE

) av pappa o Kia, fick också ett nagel fixar kit, eller vad det heter, det är skit bra! Så på fredag anländer min Iphone, gissa om jag längtar dit! Då slipper jag min mobil som jag har nu, den e såå jobbig!




Igår hade vi en tävling i ett tennis spel som vi har med oss (PS3) så vi körde vinnaren möter och jag klarade mig i 2 matcher sen förlorade jag, haha!


Men snart kommer våra pizzor som vi har betällt, 8 pizzor, så mycket beställningar har de nog aldrig fått samtidigt, haha! 


Nej nu ska Timmie få tillbaka sin dator. Får se om jag skriver imorgon annars så blir det på söndag när jag kommer hem!


 


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards