Veronica

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 12 mars 2011 22:52

Sitter just nu i soffan med Linnea och Alexandra, vi kollar på spiderman. Jag har typ ont i halsen och är typ hes för att jag och Emmy skrek så mycket när Eric Saade vann! :-D Haha! Jag tror att han kommer komma långt på sitt nummer som han gör, för det är rätt coolt :-P!! Kan tyvärr inte lägga upp några bilder eller så, bloggar från Ipoden... Det får bli ett bild fritt inlägg :-/. Men vi hörs imorgon!

Av Veronica Johnsson - 12 mars 2011 18:49

    

Sitter hos Alex, Emmy kom nyss och om en stund kommer Linnéa.  Vi har ätit Tacos och lyssnat på musik hittils och nu lyssnar vi bara på musik 

   

Av Veronica Johnsson - 12 mars 2011 16:42

Här kommer dagens style by Veronica:


   Topp - Don´t know...

Linne - Gina Tricot

Strumpbyxor - H&M


  


Av Veronica Johnsson - 12 mars 2011 15:51

Tränade för ett tag sen då nu har jag duschat och fixat håret, nu sitter jag och väntar på att tork tumlaren ska bli klar, vill ha mitt vita linne!


Men sitter annars och lyssnar på Magnus Uggla, det kan ni nog se på rubriken .



Vad ska ni göra denna lördag?


  

Jag just nu  


  

Av Veronica Johnsson - 12 mars 2011 10:55

God morgon!


Vaknade för typ en timme sedan och har ätit frukost och kollat på "Miami ink", jag vill också tatuera mig, men jag vet inte vart och vad jag vill ha, men vissa tatueringar är såå snygga! Jag skulle vilja tatuera int typ hopp, tro och vilja eller mitt favorit citat: "Life is a climb, the road is long, but the view is great!" Får fundera ett tag, för det är ju ändå permanent så man ska ju verkligen veta att man vill ha den tatueringen.


Men om ett tag ska jag och pappa ner till Huddinge Zoo, så att jag kan lämna in mitt CV om sommar jobb och han ska köpa mat till la fishes, bra spanska, jag vet!

Sen ska jag träna, duscha och sen ikväll ska jag ju ivähg till Alexandra, sticker dit vid 5  .


Min favorit låt just nu, videon är också rätt bra !


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards