Veronica

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 18 mars 2011 21:45

Här kommer dagens Style By Veronica:


   Topp - H&M

Linne - Gina Tricot

Jeans - JC

Armband - Massa oilka...

Av Veronica Johnsson - 18 mars 2011 17:43

Har nyss varit inne på aftonbladet och tittat på en massa videosar från både tsunamin i Japan och på händelserna i Libyen, det är så hemskt att se, båda två.

Får hoppas att båda sakrena löser sig på att bra sätt!


När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig direkt och skrev på spanskan satt i 2 timmar och skrev på den och nu är jag klar, så jäkla skönt att bara vara av med skiten! Jag tänkte sluta när jag var typ halv klar, men jag fortsatte eftersom att jag ändå inte hade något bättre för mig, så nu är det bara so:n jag måste göra klart i helgen, ska nog göra det på söndag, så har jag en chill dag imorgon.dagen har annars gått ganska snabbt, och varit ganska chill med tanke med på att vi har haft prov 3 av 5 dagar den här veckan. Dagen har varit fett skoj och jag fick värsta skratt anfallet på svenskan, orkar inte förklara varför. 


Här kommer lite bilder, när jag har tråkigt blir det lite såhär:

     Måste ju bjuda liet på sig själv!       

Såååå häääär skönt är det att vara av med spanskan!!!   


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards