Veronica

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 20 mars 2011 16:56

Det ärså jäkla skönt väder ute just nu! När jag var i stan hos kiropraktorn så var det as varmt! Apropå Kiropraktorn..

Hos kiropraktorn så gick det bra, hon knäckte lite i ryggen och höften, men det är en kotjävel som inte vill lossna, vi fick en liten knäck på den men den sitter som som berget alltså.. lite störande för det är den som gör ont liksom.. Men ska dit nästa söndag igen, får hoppas att det går bättre då!


När jag kom hem från stan så satte jag mig och gjorde lite so, men sen sket jag i den och gick ut på en härlig promenad istället, man kan ju inte slösa på en sån här dag! Gick i nästan en timme, as skönt, man hinner tänka på så mycket när man är ute och går, det är skönt att rensa tankarna lite ibland.


Vi hör senare!


Bild tagen igår.


   

Av Veronica Johnsson - 20 mars 2011 10:33

Har nyss duschat och om typ en timme så ska jag iväg och knäcka lite rygg hos kiropraktorn. 


Igår var jag ju hos mamma och kom hem från henne vid halv 9, och jag var så trött att jag inte orkade sätta på datorn, så därför blogagde jag inte. Men tittade på "Är du smartare än en 5:e klassare" man har ju glömt bort typ allt, det var jätte många as lätta frågor som jag hade glömt bort svaret totalt på... Så sjukt!


Aja vi hörs senare!


  

Gammal bild på mina söta katter, jag vet sämst kvalité, men det var sämst ljus också!


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards