Veronica

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2011 22:15

Har hittat några coola klänningar till balen:


          

Ska ha vita eller svarta converse (liknande) skor till, har jag klackar så kommer jag inte att överleva kvällen!  

  

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2011 21:56

Har nyss tittat på senaste avsnittet av "VD" missad avsnittet på tv:n (glömde bort tiden) och de som har sett avsnittet är nog de ända som förstår rubriken, det var typ roligast i hela avsnittet. Han får till det ibland asså... Haha, har fett tråkigt och då blir humorn också tråkig!


Vad ska ni göra imorgon? Själv ska jag upp på stan o rööööjjjaa!! Nej jag skoja, haha vad kul... Men nej, först ska jag lämna ett CV till huddinge Zoo om sommarjobb. Sen lite senare ska jag till Alexandra, kom nyss på att jag inte vet när jag ska vara där, måste ringa Alex! Men i allfall så ska vi typ kolla på film och självklart finalen av mello! Det är nästan ett måste, amn måste ju veta vem som ska representera sverige i eurovison! 


Ska ni kolla på mello?


nej nu måste jag ringa Alex, och ju mer jag skriver ju tråkigare blir detta inlägg!

Ha en fortsatt trevlig fredag!


   Blir en bild på Carat eftersom att han är så plutti lutt söt! <3


  


Av Veronica Johnsson - 11 mars 2011 18:43

Hola!


Har inte orkar blogga förns nu men nu bloggar jag!


Kom hem från skolan vid halv 3. Vid 4 så gick jag ut och gick i det härliga vädret som var då, gick i ungefär 40 minuter, inte så jätte länge, men kan ingen runda som tar typ 1 timma :/. 


Skoldagen har varit ganska skön idag, men jag var as trött, man märker verkligen att det är fredag, haha! På idrotten så hade vi stafetter, på en av dem så skule vi gå balans gång på undersidan av en bänk, och sen springa till en bit och sen tillbaka, det var as jobbigt för man förlorade farten när man skulle på den, och jag snubbla typ hela tiden för att jag hade för mycket fart, men jag ramlade inte! That´s pretty cool !


Just nu sitter jag och lyssnar på musik ska typ äta nu... Så vi hörs senare!


 Cooling! (Bild fotad av Alexandra)

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards