Veronica

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 15 mars 2011 20:23

Sitter här i mitt rum, lyssnar på musik och pluggar spanska, eller försöker i allafall . Idag har jag varit i stallet med Linnéa efter skolan, skulle ha anmält oss till en privat lektion, som vi skulle ha tillsammans, jag vill ha Symfonie och hon vill ha Baron, men då fick vi veta att man skulle göra det på nätet. Men jag kolade på när hon red, hon hade Stella. Det var skit kallt så satt och hackade tänder i slutet och önskade att tiden skulle gå snabbare, det var verkligen skit kallt! När jag kom hem så kunde jag inte böja tårna eller fingrarna haha! Vart tog värmen från dagen vägen liksom?

Jaja, man kan väl inte få allt?


Men nu MÅSTE jag verkligen plugga spanska! 

Kommer med dagens Style By Veronica senare!

  

Bild på bästaste och finaste Tango <3 Saknaden är något enormt!!  

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards