Veronica

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 13 mars 2011 19:57

Har tagit en paus från pluggandet av bild historia, och tänkte blogga lite. Sitter som vanligt och lyssnar på musik. 


I eftermiddags så var jag ju på söder hos en kiropraktor och det gick bra hos henne och så, men hon sa att jag har en inflammtation i ryggen, så hon knäckte lite och lättade på spänningar, så nu har jag as ont i ryggen, men det blir så för att det inte är vant.. Hon sa att min rygg såg mycket rakare ut när hon var klar, så den var antagligen väldigt sne. Ska tillbaka dit på söndag och knäcka lite till. Har fått en behandling på 3 dagar och det är att jag ska lägga en påse med is på ryggen i 20 minuter sen så ta bort den och efter 20 min så ska jag ta på den igen i 20 min och jag ska repetera det 1 gång om dagen i 3 dagar så det är bara att köra på. Juste till middagen idag så åt jag 5 piller för alla mina problem, haha, alla mina problem löser sig samtidigt känns det som, snart ska jag till någon och ta ett blod prov för att se vad jag kanske  inte ska äta så mycket av och om jag ska få några mer piller. Haha snacka om att allt kommer i samma veva , men det är bra, kanske får ordning på min weirda kropp snart.


Jag har säkert skrivit om jätte intressanta saker (host) men jag vet inte vad jag ska skriva om annars, ge mig förslag så kan jag tänka på saken, kom med cad som helst!


  

Jag (försöker) åka snowracer i uppförs backe .

(Bild fotad av Alexandra)

  

Av Veronica Johnsson - 13 mars 2011 14:09

Sitter hemma hos Alexandra, om en halvtimme (typ) så ska jag dra in till stan och gå till en kiropraktor och hon ska kolla på min rygg eftersom att det är så mycket fel på den hela tiden..


Fram tills nu så har vi spelat UNO, hon förlorade med ca 1000 poäng. Jag hade typ 200  . Nu sitter vi och lyssnar på musik, jag kommer inom kort ha lyssnat sönder på Popular. Haha, ni ska vet hur mycket jag och Emmy skrek igår, när dem sa att Danny fick de näst sista poängen så typ hoppade jag upp ur soffan och ba: jaaa!!! Jag förstod dirket att Saade skulle vinna!  Jag och Emmy grät typ haha!  Alexandra är typ döv, haha!

Tycker ni att rätt bidrag vann, jag tycker att det var helt klart rätt bidrag som vann.  Så där var jag typ igår...


Nu måste jag snart dra!

Bye!

  


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards