Veronica

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 6 mars 2011 19:21

Kom hem från Hanna vid 6 och väl inne från kylan så stod det en kebab tallrik och väntade på mig, var as hungrig av någon anledning(?) Jack och Timme var också där, så busade runt lite med Jack, försökte plugga också gjorde ca en fråga på SO:n sen så busade jag vidare med Jack, lyckat haha!


Men det var kul att träffa Hanna idag, har ju inte träffat henne sedan i somras, så det var ett tag sedan, vi snackade lite sen så tittade vi på "A Walk to remember" as bra film, lite sorglig, men bra!  


Snart blir det Solsidan, en innan dess så ska jag läsa lite, ska chilla nu de sista timmarna på lovet sen så imorgon blire RÅ plugg efter skolan!


  

Tycker att dem som inte har sett den ska ta och se den, för den är riktigt bra!

     

5/5 V:n 

  

Av Veronica Johnsson - 6 mars 2011 10:38

God morgon!


Har byss vaknat och ätit frukost och  snart ska jag klä på mig och fixa till mig lite sen så drar jag till Hanna, har inte träffat henne sen i somras, vilket känns som vääldigt länge sedan. Så det ska bli kul att träffa henne .


Igår så var ju Kias släktingar från Ingmarsö här, eller dem är fortfarande här så det vart god mat med oxfilé och klyftpotatis och glass med bär till efterrätt (skrev det i går också). Men jag gick och la mig vid tolv och då hade jag ont i huvudet, hade typ halsbränna (har det fortfarande) och mådde typ illa av den också, det var också väldigt varmt i mitt rum. Mitt rum är typ konstigt för när det är normal temeratur i resten av huset då är mitt rum jätte varmt och när det är varmt i resten av huset så är mitt rum SKIT kallt. Det är någonting otroligt konstigt med det tycker jag!


Har inte så mycket mer att skriva, skriver troligen igen när jag har kommit hem från Hanna.

     


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards