Veronica

Alla inlägg under mars 2011

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2011 17:40

Är nu hemma ifrån stan och har precis ätit middag, jag är så grym på att matcha tider! Kom hem precis när vi skulle äta, och hon hade inte sagt när vi skulle äta eller något, fett grym jag e .


Det givk bra hos kiropraktorn, knäckte lite till, men det är fortfarande en kota som inte vill knäckas, men på alla andra ställen knäcks det som att jag vet inte vad... Lite smått störande sådär... 

Nu sitter jag med lite mums och ska nog sätta på någon film och chilla, snart kommer pappa o Kia hem, dem har landat nu, kul att veta eller hur?


Vad ska ni hitta på?


    

Mums!



    

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2011 11:50

Vilken skön dag det verkar vara idag! Jag ska ju in till stan senare, ska till kiropraktorn vid 4, och då är det ju skönt om det är bra väder ute! Jag har duschat och städat lite nu på morgonen så nu är både jag och mitt rum fräscht, men det är varmt som f*n i mitt rum medans det är jätte skön värme i resten av  huset, det blir alltid så, det är antingen skit varmt i mitt rum eller as kallt, medans det är typ tvärt om i resten av huset, fattar inte varför... 


Nej, nu måste jag göra klart No:n, sen ska jag försöka göra lite so innan jag drar till kiropraktorn, det är bara att sätta igång liksom! Jag älskar den som kom på det här med musik!!



Hittade ett riktigt bra citat:

   Konstigt att det inte hjälper på mig som lyssnar på musik "24/7"...


 


  


Av Veronica Johnsson - 26 mars 2011 15:58

Har nyss kollat på "My Little Pony" med mitt kusin barn, har inte sett den filmen på länge, haha!


Just nu sitter jag och lyssnar på "In Th Club" som jag köpte idag, typ första skivan jag köpt på evigheter!

Jag tror att Danny börjar bli min favorit artist för tillfället, jag har alltid någon favorit artist, innan så var det Bruno Mars, gillar honom fortfarande men lyssnade på honom extremt mycket förut! Men Dannys låtar är typ exkat min musik stil, energirikt och skönt sound. Älskar den sortens musik har jag kommit på! Köpte även en film till skärmen på min ipod, och skärmen är typ hundra gånger slätare än innan 


Kärlek! <3 Haha, vad täntig jag låter, men är helt såld på hans låtar!!


 



Av Veronica Johnsson - 26 mars 2011 09:34

Hejhej!


Sitter just nu och skriver om kärn avfall, har fått en uppgift i NO att göra det, kulkul... Men snart så ska jag gå ner till Huddinge C och ta bussen till IKEA och där ska jag möta mamma och mormor, mamma ska lägga något bud på en lägenhet som hon vill ha, den är jätte fin, och sen ska jag försöka hitta något att tvätta min ipod med, den blir så jäkla fettig. Sen ska jag också köpa Dannys skiva, den är så grym så det är ett måste 


Danny Saucedo – In The Club Tycker att ni kan gå in och lyssna på den, för det är grymt bra låtar!! 


  

 

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2011 16:23

Tänkte bara skriva lite om gårdagens ridlektion. 


Jag hade Grynet förförsta gången och vi hade dressyr. Hon var väldigt rolig att rida, hon vart lite stark ibland och bara sprang iväg ifrån mig, men annars gick det as bra, jobbade ganska mycket med formen och att jobba igenom vartenda steg och det gick väldigt bar och hon gick jätte fint fast i traven i höger varv så sprang hon bara ifrån mig hela tiden. Skulle även göra galoppfattning när inte Bettan sa till utan när vi var klara skulle vi fatta galopp och vart inte riktigt nöjd, hon lyssnade inte riktigt på mina skänklar, men fick till det några ggr iafl och sen så var det faktiskt första gången, då kan man inte begära för mycker tycker jag! 

Men vill defenitivt rida henne igen, kanske inte favorit ponnyn men en utav dem 


Har ingen bild på henne så lånar en från brs.nu!



Inte världens största bild, men det är alltid något!


   

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2011 16:07

Har gjort klart muffinsarna nu, och dem vart skit goda, vart 28 stycken, det stod att det skulle bli typ 12, haha, undrar hur dem räknar?


Här kommer lite bilder: 


Innan ugnen...



   Och efter...  


   

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2011 14:34

Kom nyss hem från skolan och nu står jag och bakar hallon muffins, väntar på att smöret ska smälta lite :) Tänkte ha färgad glasyr på också så att det blir som cup cakes, men tror inte att jag ska ha det. Skriver om gårdagen senare, det kmmer även lite bilder :D Skriver från ipoden, så kan inte lägga in några bilder nu utan det får bli senare! Nu ska jag fortsätta! //Veronica

Av Veronica Johnsson - 24 mars 2011 14:39

Har nyss kollat på "Wild Child", sådär halv kul film... Men vi slutade tidigare idag från skolan eftersom att det var utvecklingssamtal. Så vi slutade vid 12 

Så slapp äta den förmodligen äckliga maten i skolan! Vid 4 ska jag dra iväg till stallet och rida, vill ha Lussan, hoppas att jag får henne!


Juste jag kommer bara att gå i skolan 2 dagar nästa veckan, för på måndag är alla som inte ska med till kungsberget o åka skidor lediga och på torsdagen åker jag till Hassela. Plus att på torsdag fyller jag år så behöver inte vara i skolan på min födelsedag feeeett najs!!


Aja, vi hörs senare!


Vill ha Lussan <33


      

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards