Veronica

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Veronica Johnsson - 13 juni 2013 22:10

Färdig packad väska, ny duschad och taggad Veronica. Nu är jag redo för attflyga till London! Flyget går 14.10 imorgon och vi kommer hem den 18:e 20.20 Det ska bli så kul att åka med både Linnéa och Alexandra plus några till, vår första resa tillsammans! Kommer säkert att ha svårt att sova men ska försöka iallafall.


Jag vet inte hur det kommer bli med bloggande under resan, ingen kommer ha med sig dator och jag vet heller inte om det finns wifi eller så, men jag blogga igen så fort jag kan eller har tid! 


Ha det bra!

 

London, here we come!

Av Veronica Johnsson - 13 juni 2013 11:53

Ursäkta att jag har varit frånvarande från bloggen ett tag nu. I tisdags så åkte jag hem till Alexandra på kvällen och på eftermiddagen åkte vi ju till Emmys landställe på Ramsö, där det också var några av hennes klasskompisar osv. De hade haft skolavslutning så det var som ett firande av det. Men det var jättekul och alla var jätte trevliga, vi grillade, sjöng till musik och bara snackade. Så skönt! Haha, vi gick och la oss ganska sent och jag och Alexandra skulle ta 9.30 båten hem från Ramsö så fick ungefär 4 timmars sömn, så är rätt slut i kroppen nu haha. Men en bra kvall/natt var det iallafall.

Jag måste egentligen packa, eftersom att vi åker till London imorgon (!!!!!!!!!!!  ) Kan inte fatta att det är dags nu! Men jag känner att jag måste sova lite först haha.


 Bild från Emilys instagram på alla oss - 2st som kom senare! (Emily fotade)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards