Veronica

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Veronica Johnsson - 12 januari 2012 21:09

Här är en bild på min efterblivna ifåne. Bokstavligt talat och jag menar verkligen E F T E R B L I V E N!!

Hehe, snackar med Alexandra! ^^


Av Veronica Johnsson - 12 januari 2012 20:54

Heeej! 


Idag hade jag ridning efter skolan och jag valde tvåa och fick Lussan!   Exakt den jag ville ha och jag är super nöjd med dagens lektion! Jag vågade testa lite och var inte så rädd för allt det fåniga jag är "rädd" för, eller inte rädd men jag spänner mig lätt när det händer grejjer och idag kände jag att jag slappnade av mycket mer än förut!

Så jag är riktigt nöjd!


Annars har dagen varit helt ok, hatar vädret dock men jaja... ^^

Imorgon är det fredag vilket är as niiiiceeee!!! Efter skolan ska jag möta Alexandra vid Huddinge hallen och sen ska vi simma sedan åker jag med henne hem och sover där! AP nice! ^^


 

Nä nu ska jag göra dagens grej och sen ska jag sooooova!!   



hare bäst! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards