Veronica

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Veronica Johnsson - 5 januari 2012 18:05

Hej! Jag sitter hemma hos Alex, hon har precis åkt i väg på träning så jag väntar här tills hon kommer hem igen, jag pallade inte följa med. xP


Men vi ska nog bara chilla ikväll! Imorgon är det shopping med Alexandra och Linnéa och appropå det så ska jag höra av mig till Linnéa nu!


Hare bra! ^^

Av Veronica Johnsson - 5 januari 2012 14:21

Dagen låt bli "Walk" med Foo Fighters. Älskar låten, dessutom är det en skön video! Enjoy! ;)

Av Veronica Johnsson - 5 januari 2012 11:13

Hejsan!


Jag har kommit på att när man inte har ätit något på ett dygn och sedan börjar äta så är man hungrig igen efter bara några minuter, haha. Jag åt för typ en halvtimme sedan och det känns redan som att jag inte har ätit på flera timmar, fett knas! xP


Vad händer idag för er? Själv ska jag väl bara chilla och senare ska jag nog våldgästa hemma hos Linnéa eller Alexandra! :D 


Orkante skriva mer x)


Orkante leta fram en annan bild, ja jag är lat men jag skyller på att jag har varit sjuk! ^^  

Hare bra! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards