Veronica

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Veronica Johnsson - 16 januari 2012 19:21

hejsan!


Under helgen har bloggen varit lite lidande, men har haft fullt upp hela tiden! 


I fredags efter skolan åkte jag först och simmade ett tag med Alexandra, sedan åkte jag till henne och hade chill kväll med Sebbe och david också, detta har jag typ berättat men iafl. På lördagen vaknade vi runt 8 (!!) och dås skulle hon iväg på någon orienterings grej så då åkte jag och jobbade. När jag hade jobbat åkte jag tillbaka till Alexandra och åkte med henne och hennes familj till Nyköping där de hade lilla julafton med någras släktingar. Kom hem senare på kvällen och då spelade vi plockepinn, det var as länge sedan!!^^ Sen sov vi.

På söndagen vaknade vi vid 8 igen eftersom att hon hade stall cafeterian så jag åkte hem och vid 1 träffade jag en kompis i stan. Sedan åkte jag hem och sov typ.


Så ja, där har ni min helg, lite hetsig men kul! ^^


Nu är de måndag igen och jag är super trött, har precis tränat, fett duktigt av mig!  

Men nu är det sista veckan innan praoen som är i 3 veckor, det ska bli lite najs att komam ifrån skolan ett tag igen! :D


Bild på mig tagen på Muskö i somras! ^^ Längtar som fan till sommarn nu!  

Men hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 16 januari 2012 19:11

Jag har fastnat som f*n på den här låten! Har nog spelat den runt 10 gånger eller mer idag! xD


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards