Veronica

Alla inlägg under januari 2012

Av Veronica Johnsson - 2 januari 2012 11:17

Dagens låt är "When We Stand Togheter" Med Nickleback. 

Det blir dagens låt eftersom att budskapet är så sant, jag tycker att allt folk börjar bli mer och mer fientliga mot varanda. Man får dumma blickar slänga på sig, man blir kritiserad, mobbad, det blir krig och alla är allmänt fientliga mot människor man inte känner. Jag tycker att det är så jäkla trist! Det är väl mycket roligare att leva i en värld där man är snälla mot varandra? jag kanske inte är världens snällaste människa men jag försöker iallafall. Varför ska man vara taskig mot alla för? Man ska kunna vara sig själv utan att få skit för det! 


Av Veronica Johnsson - 2 januari 2012 11:01

Godmorgon! 


Har precis ätit frukost och renst lite bilder, snart ska jag röra mig mot Stuvsta där jag ska möta upp Alexandra och sedan tar vi bussen till Ikea!  


Vet inte riktigt när jag kommer hem, men pappa ska möta oss på ikea vid 3, han hatar Ikea så han kommer när vi ska betala och köra hem allt. xP


Ha en bra dag!^^

 




Av Veronica Johnsson - 1 januari 2012 17:53

Yippie!!


Imorgon så ska jag äntligen få nya möbler till mitt rum! Alexandra och jag ska åka till Ikea imorgon och Shoppa loss lite där inne (pappa betalat ofc xP). Det ska bli skönt att få det gjort. Mitt rum är så tråkigt just nu, det enda jag har här inne är ett skrivbord, en säng och en byrå. Skit tråkigt! Men imorgon blire ändring på det!  


Hare bra!! ^^ 

Av Veronica Johnsson - 1 januari 2012 16:43

Dagens låt blir "Crazy" med Aerosmith! Låten är så otroligt bra!   

Av Veronica Johnsson - 1 januari 2012 15:25

Jag har alltid varit en sådan som inte har as mycket kompisar men jag tycker att det är mycket skönare på något sätt att ha några nära kompisar en massa falska kompisar. Jag tycker att mina kompisar är värdefulla allihopa, och försöker alltid att visa dem att de betyder mycket för mig eftersom att de hjälper mig när jag, liksom många andra har sina svåra perioder. Kompisar är det mest värdefulle du kan ha!


"Ingen är så rik att den har råd att förlora en kompis"!


Här är en låt av Bruno Mars som heter "Count on me" som många säkert har hört, den är riktigt bra tycker jag! ^^

Av Veronica Johnsson - 1 januari 2012 13:17

GOTT NYTT ÅR!!!! Idag är det första dagen på 2012!

Hoppas att ni har haft en bra nyårsafton och allt!! Det har jag haft! Eftersom att jag har fått fira den med Linnéa och Alexandra!


Vad har ni för förväntningar på 2012? Själv har jag inte så stora förväntningar, annat än att jag ska försöka leva livet så mycket det går! Jag har märkt att skolan/jobb osv tar upp hela ens liv så man har inte tid för något annat men jag ska försöka stressa ner lite och ta det som det kommer! 


Här kommer lite bilder från igår: 

             

Jag känner mig stark! :P

 

Nyårs outfiten, inte så speciell ^^ 





     

             

De bästa! <3

Hare bra!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards