Veronica

Alla inlägg under januari 2012

Av Veronica Johnsson - 29 januari 2012 16:13

Var på Team Sportia idag i Heron City och köpte tränings kläder med pappa och kia, för nu jäklar ska jag sluta vara så jäkla lat och fan i mej träna!!!! 


Nu blire på med träningskläderna och sedan ut på promenad och lite styrka på det! Beach 2012 here i come!

Hare bra! ^^  

Av Veronica Johnsson - 28 januari 2012 18:42

 

Av Veronica Johnsson - 28 januari 2012 17:49

Heej! 


Nu har jag precis kommit hem från Alexandra. Idag har vi bar chillat och grävt ner varandra i snön, haha, kul man kan ha... ^^

Vid lunch så kom Linnéa dit också, det var skoj eftersom att hon inte vart hemma sedan nyår typ. Om 2 veckor ska vi kanske åka ner till henne, jag och alexandra dåra! :P Det ska bli kul!


Nu åkte pappa precis iväg för att hämta mat från Pizza Korall, det blir dock kebab för min del dåra, men det är inte helt fel det heller! Jag måste fan börja träna ordentligt nu, detta får inte fortgå! xP


Ha en bra lördag! 

 

Random bild på Miley Cyrus! 

Av Veronica Johnsson - 27 januari 2012 17:23

Heeeeej! 


Jag var trött, men nu är jag pigg igen för jag kom på att det är freeedag idag = HELG!   

Feeeett skönt!!


Idag har jag praoat på team sportia igen, ska ju göra det i de kommande 2 veckorna också. Det är super kul där och jag får lära mig en massa nytt, vilket är awesome! ^^

Hahah, idag fick en kund damp på mig för att jag inte visste vart informationen låg och när min "kollega" skulle hjälpa mig så sa kunden " försvara henne inte, hon måste lära sig om hon jobbar här" Kände mig ungefär såhär:   (       )         


Nu ska jga duscha, sen senare ska jag hem till Alexandra! 

Ha en bra kväll!


Fina katten! :)  

Av Veronica Johnsson - 26 januari 2012 19:30

Hej!


Det vart inge bloggande igår eftersom att direkt efter praoen så åkte jag till min mormor, käkade mat sedan åkte vi in till TC och mötte mina kusiner sedan såg vi på teater på dramaten. Teatern var helt ok, lite seg ibland. Men jaja. 


Idag har jag bara jobba, har varit helt slut i hjärnan hela dagen, det vart rätt sent igår, så snart ska jag nog faktiskt ta och sova! Jag vet, det är as tidigt men what ever! ^^


Hoppas att ni har haft en bra dag, imorgon är det fredag så tagga till lite nu inför helgen!  


Hare bra!

Ni får en random bild 1D! :P  

Av Veronica Johnsson - 24 januari 2012 19:08

Ingentligen skulle det vara "Vad gör du på helgerna" idag, men tyckte att det var ett så tråkigt ämne så nu hoppar vi den!


Jag har som önskan och mål att bila genom hela, kanske inte EXAKT hela, USA någon gång. Det vore så sjukt cool tt hyra en bil och åka runt där med kompisarna. På helt egna vilkor istället för med flyg osv. Fett kul!! Jag är en sån som älskar USA och jag har varit där igen, men jag skulle inte tveka en sekud om jag fick åka dit igen, älskar landet! ^^ Jag har som ett annat mål och önskning att iallafall besöka L.A, Chicago och resten Kalifornien innan jag dör, och åka till New York igen! :D Gaaah! nu vart jag fett sugen på att åka dit! xD


 

Av Veronica Johnsson - 24 januari 2012 18:56

Jag kollade nyss på tv och då såg jag någon bilreklam där de hade den där låten som är med i "Shrek". Nu har jag suttit och lyssnat sönder den ett tag, den är fett bra ju! :P


Jag älskar när man kommer på gamla låtar igen! :D

haha, bästa! ^^

...

Av Veronica Johnsson - 23 januari 2012 19:31

 

Jag orkar inte blogga mer idag, nu ska jag typ sova eller något, är huuuurr trött som helst!!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards