Veronica

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 19 augusti 2012 18:47

Jag har varit sjukt otaggad på att blogga de senaste dagarna och det är anledningen till att jag inte bloggat. Dessutom har jag passat på att umgås med Linnéa i fredags och igår, nu när det är sista dagen innan skolan börjar igen. Hon åker ju till växjö också så det blir ju ett tag innan vi träffas igen :/ 


I fredags så följde hon med till skärholmen där jag tog min andra TBE spruta, nu ska jag ta den om 1 år igen och nästa gardasil sprita ska jag ta om en månad! Efter jag hade tagit sprutan gick vi och kollade i lite affärer, jag köpteen svartskinn jacka ifrån H&M och lite smink ifrån Åhlens. Hittade ett par sjukt snygga klackar på Scorett som faktiskt inte var så jätte dyra, frågan är bara om jag komemr att använda dem? Så jag ska tänka lite på det! ^^


I lördags så bakade vi och tittade på film i stort sett hela dagen! Vi gjorde jätte goda kakor och kollade på den gamla tv serien "The tribe" Som jag älskade när jag var mindre!


Imorgon börjar skolan igen, går bara 13-15 är lite sådär otaggad om man säger så, men men, nu gäller det att hålla ut de sista 2 åren, men jag kommer att sakna att jobba på team sportia! Trivs jätte mycket där! Men men!


Den här jackan köpte jag!

Yvette HB3368 nitklack

Dessa skor var mcyket snyggare i verkligheten än på den här bilden, får fundera på dem. 699:- Går dem för!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards