Veronica

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 10 augusti 2012 23:35

Hejsan! Jag har nyss varit på den mest fantastiska Musikalen man kan tänka sig! Det krävs mycket för att slå detta kan jag säga. Musikalen heter De tre musketörena,där de nästan bara kör klassiska rock låtar, men fantastisk koreografi och duktiga skådespelare! 


Jag tycker verkligen att det var en upplevelse att se den! Jag rekommenderar den stark! Riktigt bra och rolig! 


DE TRE MUSKETÖRERNA

Av Veronica Johnsson - 10 augusti 2012 23:26

In wich direction does five faggots walk?

 

One Direction! LOL

 

Ba Dum Tsssss

 

U Mad Bro?

 


Jag fick nyss denna kommentar, och igentligen borde jag inte bry mig, för ärligt talat så är jag inte alls mad bro. Seriöst varför en ta sig tiden att kolla på en bild som denna personen vet att det är One Direction på, BARA för att kommentera det? Jag är inget stort fan av veronica Maggio, men jag sitter inte och söker på bilder på henne och kommenterar små löjliga kommentarer. Hur vill du att jag ska reagera? Alla får ha sin åskt, ja. Men du kommer inte få mig ledsen, eller vilja sluta lyssna på deras musik så länge jag mår bra av den. Varför skulle jag sluta med att vara mig själv för att tillfredställa någon annan? Jag kommer aldrig sluta med något eller göra något för att någon annan blir glad utav det om jag inte är med på det. Det handlar om att ha respekt för sig själv. 


Alla kan inte gilla allt, jag fattar det jag är inte dum, men man får respektera att alla är olika och acceptera det. Utan att lägga sig i. Det är min deal. 


Ärligt talat förstår jag inte ens varför du skrev kommentaren, du slösade mest din tid på något du inte gillar , one direction. Det är min blogg och jag får göra EXAKT vad jag vill med den, typ. Gillar det inte? du behöver inte läsa! ;)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards