Veronica

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2012 18:18

Den här låten är så jäkla bra! Den är med i filmen "LOL"!! Älskar den!

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2012 15:00




Jag orkade inte med allt kaos som var i min garderob, så rensade lite där. Bland annat en massa underkläder och skor som är för små och som är helt färdig använda. Så nu är det lite bättre där! 


Jag måste säga att jag var sämst på att shoppa när jag var mindre, jag köpte alltid helt random grejer, som inte passade med varandra. Dessutom bytte jag stil typ 1 miljon gånger, så jag har typ 1 miljon olika stilar på kläder alltså. Jag är fortfarande sjukt dålig på att handla lite neutrala kläder, som linnen, helt vanliga, svarta, vita osv. Utan jag tycker att det är tråkigt att lägga pengar på det typ. Men jag känenr att jag inte riktigt tänker där! Dessutomköper jag typ aldrig skor, så har typ 1 par skor. Eller nu har jag iofs lite mer, men förut. Dessutom var dem rosa. Hur mycket passade dem till liksom?? Haha, helt knas! Jag har börjat skriva upp inför varje gång jag ska shoppa, vad jag verkligen behöver, för annars glömmer jag det och handlar massa onödiga grejer. ^^


Ha det bra!!

Kanske borde skaffa en ny kamera också.... -.-

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2012 10:39

Hejsan!


Vi håller ju på med UF nu, och vi spånar affärsideer för fullt i skolan! Min grupp har nu kommit fram till en affäride, och det vore jätte snällt om ni ville gå in på denhär länken och svara på några korta frågor, så kanske ni hittar vår produkt inom kort! :)


Tack så jätte mycket på förhand!


Här hittar ni formuläret:

https://docs.google.com/a/sthlm.ntig.se/spreadsheet/viewform?formkey=dE50clM5dEZVc1BTcTRxWE9CWkM3ZkE6MQ#gid=0

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2012 10:28

Godmorgon! Sitteri skrivande stund och äter frukost, som består av soyghurt, med flingor och russin! Det har blivit min standard frukost, haha!


Jag har varit jätte dålig vad gäller bloggandet, men det ska det bli ändring på! Jag är ju så trött efter varje skoldag och därför har det vart lite dålig uppdatering. Men jag ska försöka bättre! 


Igår så jobbade jag, 11-14, bara 3 timmar så det var inte så farligt. Jag var dock jätte trött så det var lite irriterande. Men väl hemma igen så tränade opch duschade. Seda var det middag och jag o Kia satt framför tv:n och tittade på "svenska hollywood fruar", vi har aldrig sett det förut så vi ville veta hur det var. Haha, det var som ett underhållnings program, bara det att allt som händer händer på RIKTIG, jag satt och skämdes som fan för deras, och deras barns skull!! Alla ser ut som föråldrade tonåringar, och beter sig så också. Var och en har världens största jäkla ego, och de säger så sjuka saker hela tiden att man tror att det går på droger eller något. Det är som att något i deras hjärna har förstörts och att dem är helt hjärn döda, hahaha sorry, men jag är bara jävligt ärlig! x))


Men jag tittade på film och åt lite godis senare på kvällen! MYSIGT!!


Idag kanske jag så gå på långpromenad med mamma. Sedan måste ju jobba också, segt. Aja, ha det bra!!


  

Jag tar typ aldrig bilder längre, men här är en bild från i februari, när jag och mormor gick runt hela stan typ!



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards