Veronica

Alla inlägg under augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2012 08:27

Hola Amigos! Sorry att jag inte bloggade igår (lägg märke till att jag använde 3 olika språk i den meningen, oooohhhh) men jag hade verkligen ingen lust när jag kom hem typ vid åtta. Var helt slut!


Idag är det 10-19 som gäller idag med, men det var faktiskt rätt chill igår, eller roligt elelr vad man säger. Förutom ett lite misstag som är för pinsam för att ta upp här, har inte ens berättat för min pappa. Men jag kan säga att jag är världens mest värdelösa människa ibland och att jag ville typ bitchslapa mig själv eller helt enkelt ---> 


Juste det är ju torsdag idag, vad veckan har gått snabbt!! 


Aja måsta dra strax så här kommer en bild på hur jag ser ut idag: 

 

Om jag orkar så kan jag ta en bild på hela outfiten sedan! ^^


Ha en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 8 augusti 2012 08:39

Godmorgon! Jag sitter som vanligt i soffan och tittar på tv, och jag ska snart gå till bussen! Jag jobbar 10-19 idag så det blir en lång dag.

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så tog jag det bara lugnt och tittade på "Pretty little liars" den serien är as bra!

Ha en bra dag! Får se om jag bloggar ikväll!

Av Veronica Johnsson - 7 augusti 2012 12:00


Ny photoshoot med Miley! ^^


(tidsinställt inlägg)

Av Veronica Johnsson - 6 augusti 2012 20:04

Målade naglarna! Tycker färgen är as cool!!

Av Veronica Johnsson - 6 augusti 2012 19:11

Tumblr_m6lfx0h6bo1rq43uvo1_500_large

Tumblr_m73jwmwden1rwi9uyo1_500_large

Tumblr_m3iivh12kp1rvnjk8o1_500_large

Tumblr_m7cvpqwn3e1qclilyo1_500_large002_large

Weheartit

 

<33

Av Veronica Johnsson - 6 augusti 2012 17:46

 

Brorsan hackar lök, ibland undrar man ju hur vi ens kan vara syskon?? haha


Men men, nu har jag precis kommit ut ur en uppfriskande dusch och sitter nu o chillar med lite musik. Tränade en halvtimmes pass med min tränings app. De är riktigtb hårda de där träningspassen! Jag börjar märka lite muskler här och där!  Haha


På jobbet var det rätt lugnt, men inte för lugnt. Det var en nu praktikant där och jag började tänka på att det bara var 1 år sedan jag började jobba på Team Sportia och hur mycket jag har utvecklats sedan dess! Det är lite kul! ^^


Jag fick föresten ett mess av Mormor nyss som skrev att vi ska gå på teater på stadsteatern på Fredag klockan 19. De tre musketören var det, det hade jag glömt bort haha, men det är as kul att gå på teater tycker jag, de är som film fast det händer på riktigt framför en liksom. Det är lättare att komma in i berättelsen då tycker jag! 


Nu ska jag gå och kolla om maten är klar snart!


Ha det bra!



Av Veronica Johnsson - 6 augusti 2012 08:49

Godmorgon! Jag sitter och tittar på navy cis innan jag ska dra till jobbet! Jobbar 10 till 14/15 idag, så dagen blir inte så lång!

Efter jobbet ska jag ut och springa om vädret tillåter annars blir det styrke träning!

Ha en bra dag! ^^

Ville inte fastna på bild idag!

Av Veronica Johnsson - 5 augusti 2012 19:02

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards