Veronica

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Veronica Johnsson - 24 maj 2012 21:26

Hej!


Blogguppdateringen har inte varit så bar idag som ni kanske har märkt. Jag ahr helt enkelt inte haft lust att blogga, idag och har inte haft så mycket intressanta saker att skriva om. 


Det var skola som vanligt idag och allt flöt på rätt bra. Haha, vi spelade foosball (ni vet ettsådant där fotbolls spel, som är som ett bord och så är det fotbolls spelare som är spetsade med stänger osv.) Det var rätt kul, borsett från att jag är rätt så otroligt dålig. Haha. PÅ RIKTIGT! Jag gjorde självmål hela tiden, men jag börjar få skills i det! :D 

Jag fick också reda på att jag har på A på rapport skrivningen vi gjorde nyss om handel med varor och tjänster. Det var en uppgift som gick över 2 ämnen så fick alltså 2 A:n kan man säga, fett stolt jag är över mig själv! Jag har verkligen kämpat med denna uppgift och det gav löning kan man säga. Dessutom fick jag veta att jag fick B i slut betyg i Service kunskap, fett grymt med tanke på att det är typ omöjligt att få A i den kursen! Jag har kämpat även där hela året och jag har verkligen inte lätt med skolarbeten och har kämpat som en gris eftersom att jag äntligen har hittat ämnen som jag tycker är roliga och intressanta. Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv, det ger en sådan boost!


När jag kom hem ifrån skolan så tog jag det lungt en stund. Efter middagen gick jag ut och sprang, hade egentligen tänkt att jag bara skulle gå men det slutade med att jag sprang 4 kilometer!!!!! Det är typ de längsta sträckan jag har sprungit utan avbrott! Okej jag stannade typ 2 gånger men det var otroligt korta pauser, dessutom gjorde jag det i slutet när ajg var helt slut körd. Jag tänkte ge upp när det var ca en halv kilometer kvar men nej jag fortsatte kämpa och när jag såg att jag snart var tillbaka där jag började så ökade jag farten och tog i det sista jag hade och det kändes så jäkla skönt! När jag började gå hemåt så var jag tvungen att sätta mig ner eftersom att jag var så yr. Dessutom så började låren att krampa. Härlig känsla!


Nej nu ska jag gå och sova! Godnatt!


Vet att det är mycket One Direction nu, men jag blir så glad av deras musik, och pepp så det skiter jag i just nu! ;)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards