Veronica

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Veronica Johnsson - 15 maj 2012 19:25

Jag var förkyld hela förra veckan, eller egentligen har jag varit förkyld i typ 19 veckor men förra veckan bröt det ut ordentligt, så därför har jag inte kunnat träna ordentligt, eller kunnat och kunnat men vill liksom bli av med förkylningen. Det jobbigaste är att när jag tror att den är borta så tränar jag eller gör någonting lite mer ansträngande så att jag blir dålig igen. Så nu ska jag ut och gå för att få någon sort motion i kroppen men på torsdag har jag bestämt mig för att komma igång med löpträningen igen! Jag jobbar ju imorgon så därför fungerar inte det. Men eftersom att ridningen är inställd då så får jag löpträna istället! 


Ha en bra kväll och godnatt, bloggar nog ite så mycket mer idag! 


Gillade denna bild som är lånad ifrån Google! 

Av Veronica Johnsson - 15 maj 2012 17:41

 

Jag har fastnat som fan på den här låten, så himla fin!   

Av Veronica Johnsson - 15 maj 2012 15:50

Hejsan! Jag kom precis hem ifrån UF mässan i Älvsjö, det är SM nu och de bästa UF-företagen från hela landet är där. Det var en del intressanta ideér och jag fick lite inspiration tills när jag ska starta ett UF företag med andra elever på skolan. Det ska bli spännande! 


Vädret har varit underbart idag och jag bestämde mig för att inviga sommaren med shorts, jag har alltid sagt att när man kan gå med short ute utan att frysa är det sommar! Humöret har varit på topp idag och jag har umgåtts med härliga kompisar!


Nu är det bara en dag kvar i skolan denna vecka och sedan så är det lång helg, skönt! 


Ska slänga mig i soffan nu, men först ska ni få bilder på dagens outfit!

 


Skinnjacka - H&M, Baseball tröja - Syrrans gamla, Linne- Zara, Shorts- Gina Tricot och Boots från Skopunkten!

Hoppas att ni har haft en lika härlig dag som jag!     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards