Veronica

Alla inlägg under maj 2012

Av Veronica Johnsson - 19 maj 2012 13:28

Goddag på er! Härlig dag idag, är ni ute och njuter av värmen? Snart tänkte jag göra det också. Måste bara lata mig lite först!   


Jag och Alexandra vaknade runt 10 idag och åt frukost, sedan skulle hennes mamma och och hennes Lillebror åka till Huddinge C och handla lite saker så vi följde med, dels för att Alex skulle köpa lite grejjer på Kicks och för att jag ändå skulle hem så där blir det ju närmare! Jag köpte en eyeliner inne på Kicks och en födelsedags present till Jack som fyller 3 år idag! Wihoo!! Stor kille! Världens bästa brorson har blivit stor!  


Sötaste ungen i världen! <3   

Av Veronica Johnsson - 18 maj 2012 20:23

Godkväll! I skrivande stund ligger jag i Alexandras säng och tittar på Simpsons samtidgit som jag bloggar. Jag åt bara frukost i morse, sedan packade jag väskan och drog till Tullinge. Vi löptränade när jag kom dit, sprang ca 1 mil i Visätra skogen, mina ben kändes seriöst som bly! Haha, men det är bra att Alex får ut mig på sådana rundor, dock kommer jag nog ha en finfin träningsvärk imorgon. Heheh...


Efter passet så duschade vi osv, sedan kom några släktingar till Alexandra och åt middag här och vi hoppade studsmatta också, det var väldigt kul!


Nu ska jag vara lite socaíal med Alexandra också, skriver när jag kommer hem imorgon!  


   


Av Veronica Johnsson - 17 maj 2012 22:50

HAhah, orkante!!

Av Veronica Johnsson - 17 maj 2012 22:09

       

Följ mig på instagram om ni vill!   @verran95 

Av Veronica Johnsson - 17 maj 2012 20:48

Idag tycker jag till om: Justin Bieber


Jag har egentligen aldrig varit något större fan av Justin Bieber och ahr varken tyckt si eller så. Jag har gillat någon låt och sådär och har aldrig tyckt att han är snygg egentligen. Men nu, ungefär 2-3 år senare så har han faktiskt växt väldigt mycket, både på utseendet och röst mässigt. Det känns helt enkelt som att han blivit mer man än vad han var förut. Jag har lyssnat ganska duktigt mycket  på en utav han senaste singlar "Boyfriend". Själva låten är inte klockren men det är något jag gillar med rösten och själva helheten, när man dessutom lyssnar på den allra senaste singeln  "Turn To You", vilken är avsedd för morsdag. Så hör man verkligen att han har vuxit sedan 2-3år tillbaka, jag tycker det är kul när man ser dessa utvecklingar och jag skulle nog säga att jag hoppas han blir bättre för jag anser att han har en talang men att han tidigare varit för liten förut, men så är det ju md alla, man utvecklas hela tiden och förhoppningsvis till det bättre! Så nu vill jag faktiskt önska lycka till åt Justin och hoppas på att han fortsätter att utvecklas! 

Han har dessutom blivit snyggare! ;)


524998_10151116084884816_354074984815_13212670_1733981848_n_large

Jämför man denna musikvideo med de tidigare kan man defenetivt se att han har blivit äldre! ;)

Vad tycker ni om Justin? :) 

Av Veronica Johnsson - 17 maj 2012 19:32

Hejsan! Jag har ju som ni säkert redan förstått, varit på Skansen idag med Denise V, Calle och Izabelle från min klass. Vi var nämligen tvugna att filma inför ett filmprojekt vi har i engelska och svenska, vi ska göra som en turist film för männsikor som pratar engelska och min grupp valde Skansen. Vi var där vid 10 och gick runt och filmade allt möjligt, jag kan verkligen inte stå framför en kamera och prata... Haha! 


När vi var klara där så åkte vi mot stan igen, de andra åkte hemåt men jag var tvungen att göra lite ärenden i stan, som jag tyvärr inte kan berätta om med risk för att fel person läser detta! Vid 17 var jag hemma igen iallafall och då städade jag rummet och började göra mat med Joakim och Camilla (joakims flickvän). Nu sitter jag och slappar i soffan och tittar på The Big Bang Theroy. 


Nejmen ni får ha det bra, måste plugga på entreprenörskap nu!


Lemurerna i Skansen akvariet. Fett söta!! :P

           


Vi hittade Lambi också och hans tvilling!   Så otrooooligt söta! Det var bara trästaket runt inhägnaden så de rymde under staketet, sprang runt lite och sedan sprang de tillbaka och diade. Så söta!!  

           



och så har vi stora stygga vargen! Syns inte så bra men den stod så långt borta. 

 

Jag klappade btw en orm idag!! På den här klapp hörnan i slutet på skansen akvariet, jag stod där i typ 5 minuter innan jag vågade röra, dessutom frågade jag om allt. Haha, men jag ahde bestämt mig för att inte gå därifrån utan att ha rört ormen och det gjorde jag. Det var as läbbigt, trodde den skulle döda mig eller något! Haha! 







     

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 17 maj 2012 18:06

 


Tröja från Gina Tricot, Tjock tröja från Team Sportia, Jacka från H&M, Jeans från gina Tricot och Boots från Skopunkten!


Såhär såg jag ut idag när vi var på Skansen och filmade, håller på att fixa mat nu, Hamburgare och pommes <3, så skriver mer senare! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards