Veronica

Alla inlägg under maj 2012

Av Veronica Johnsson - 21 maj 2012 20:22

Hej igen! Jag har lyckats vakna till liv igen och har ätit mat osv, dock äter jag alltid så dåligt när jag mår dåligt så nu har jag blivit hungrig igen.. Jag har fortfarande rätt ont i huvudet, jag tog en värktablett förut men det hjälpte bara en stund. Hoppas det går över tills imorgon eftersom att vi har nationella i matte imorgon, jag har redan svårt med matte, behöver liksom inte en till tyngd.. Jag får väl köpa ågot att äta osv så att jag håller mig pigg. Måste försöka gå hela dagen imorgon, men jag mår så jäkla dåligt. Har ju dessutom vart förkyld till och från i typ 3 veckor nu och det vägrar släppa helt, så borde egentligen vara hemma och vila... men jag får se till att göra det i helgen istället! 


Jaja, this is life liksom..


Hittade btw en snygg outfit idag när jag kolalde runt på Weheartit:

Tumblr_m4dum2khjv1rrm29vo1_500_large

Av Veronica Johnsson - 21 maj 2012 15:53

Hej! Jag har känt mig jätte konstig i huvudet hela dagen, det känns som att någon bokstavligt talat står och trycker ner mitt huvud i halsen och ibland känns det som att någon har spetsat mitt huvud med en penna och att de drar runt med den i mitt huvud. Jag var tvungen att gå till skolan iafl, eftersom att jag hade nationella prov i matte idag, den muntliga delen och det var på riktigt den enda anledningen till att jag stannad kvar. Mådde så sjukt dåligt! 


Nu har jag sovit en stund men det har dessvärre inte gått över, känner mig helt yr. Blääääää vilken jobbig dag, aja.... Det blir  nog inte så mkt mer uppdatering idag och ni förstår nog varför... Men jag slänger upp ett youtube klipp som jag hittade nyss, haha OMG säger jag bara! xD


Av Veronica Johnsson - 20 maj 2012 20:30

Tumblr_lyirtszyy01r0mbpqo1_500_large

Av Veronica Johnsson - 20 maj 2012 20:20

Tumblr_m4bw42fv3i1qhs4bzo1_500_large

Oner Direction<3

-WeHeartIt


Av Veronica Johnsson - 20 maj 2012 20:08

Idag kan man verkligen säga att det är sommar! Vi satt i bilen tidigare idag och då visade termometern 23 grader!! Härligt, jag har gått runt i shorts och linne nästan hela dagen. 


Vad har jag gjort idag då? Jo, jag städade i förmiddags, på pappas kontor. blev klar där rätt snabbt vilket var skönt. Sedan åkte jag hem, åt lunch och räknade matte. Fett stolt över mig själv ju! Pappa och Kia skulle åka och spela golf, stå på ranchen och slå, så då ville jag följa med och slå lite. Det gick hyffsat bra, fick till något slag och jag puttade också och då fick jag i 2 bollar på första putten, fett coolt!


Förövrigt så har det varit en härlig dag, imorgon väntar skola... Jaja, man får göra det bästa av situationen!


--

Av Veronica Johnsson - 20 maj 2012 00:04

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards