Veronica

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Veronica Johnsson - 17 november 2011 20:54

Jag har 3 förebilder som jag i stortsätt alltid har haft som förebilder. Deras texter, ord och deras attityd till livet har betytt väldigt mycket för mig de senaste åren och de gånger jag mår skit! Jag tycker att de här tjejerna har en bra inställning till livet, de bryr sig inte om vad andra säger så länge dem är nöjda med sig själva! Därför är de mina förebilder!


Selena Gomez   

Demi Lovato   

Miley Cyrus




Av Veronica Johnsson - 17 november 2011 18:18

Hejhej! Nämnde ju igår att jag mådde lite konstigt och hade ont i halsen osv. och idag vaknade jag och hade ännu mer ont i halsen. Så jag fick stanna hemma och har spenderat dagen åt att kolla på "Gossip Girl". 

Jag hoppas att jag blir bättre imorgon då Linnéa kommer hem och för att jag ska på teater på lördag vilket jag inte vill missa!


Men nu ska jag hjälpa Camilla att packa osv inför sin resa till Australien, hon ska åka dit typ de 4 december och vara borta i ett år! Kommer att sakna henne! Men det går nog fort!


En bild på en artist som alltid får mig att le! ^^  

  

Aja hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards