Veronica

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Veronica Johnsson - 18 november 2011 17:55

Halloj! 


Har varit hemma hela dagen idag också då jag fortfarande mår rätt dåligt, men jag MÅSTE vara frisk imorgon! Ska på teatern "Jeppe på berget" och troligtvist vara med Linnéa så nu knarkar jag C-vitamin och någon annan grej som ska vara bra för förkylning! Dessutom har jag tagit det så lugnt som möjligt idag! 

Fast jag tröttnade lite på det och började rensa hela rummet, och nu, 3 timmar senare är jag klar! Jag håller på att fixa om i mitt rum, nya möbler osv. Jag har ju redan fått en nu byrå och nu jag bokhyllan ner och ett nytt skriv bord in! Vill även ha ett nytt nattduks bord! Får hoppas att jag får detta snart!  


Jag var iväg och handlade med Kia för ett tag sedan. Vi ska göra grekisk sallad med en kött bit och vitlöksbröd! Fy fan vad gott!  

När jag stod vid kassan så hittade jag även en ställning med den senaste Harry Potter filmen så den fäljde med mig hem! Så ikväll ska jag mysa ner mig framför "Harry Potter"!


 


Ha en bra kväll!  

Av Veronica Johnsson - 18 november 2011 13:33

Jag gillar den här låten väldigt mycket! Den är peppande och jag lyssnar på den så fort jag känner mig lite nere! 


Vad tycker ni?  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards