Veronica

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Veronica Johnsson - 14 november 2011 20:00

Hejhej! Jag skrev ju aldrig igår, igentligen har jag ingen bra förklaring.. Men hade inget roligt att skriva om så ni missade nog inget!


Idag har det ju varit skola som vanligt, efter skolan åkte jag och mötte upp Alexandra eftersom att jag hade glömt min plånbok hos henne. Åkte sedan hem och pluggade och kollade på "Gossip Girl". Har blivit helt fäst vid den serien alltså!  


Nu har jag precis duschat och ska snart gå o lägga mig och läsa min bok som jag har glömt att berätta att jag köpte i Växjöl. Den heter "Evermore" och är den första  boken i en serie på 6 böcker som just nu håller på att skriva om till svenska. Har bara hunnit läsa halva än men den är riktigt bra tycker jag! Perfekt bok för mig! Berättar mer när jag har läst klart den! ^^


Hare bra!

   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards